مینی تارت میگو یک شام با کلاس

مینی تارت میگو
مینی تارت میگو

امروز میخواهیم طرز تهیه یک غذای باکلاس دریایی با میگو را به شما عزیزان آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه مینی تارت میگو را برای شام به شما عزیزان آموزش میدهیم.امیدوارم از درست کردن این غذا لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه مینی تارت میگو

  1. 2 تخم مرغ بزرگ
  2. ¼ فنجان شیر
  3. 1قاشق غذاخوری فلفل
  4. 3قاشق غذاخوری پنیر پارمسان، رنده شده
  5. 2قاشق چایخوری جعفری، خرد شده
  6. 1/4 قاشق غذاخوری نمک و تازه فلفل
  7. ¼ فنجان میگو، کنسرو شده

طرز تهیه مینی تارت میگو

فر را روی 160 درجه سنتی گراد تنظیم کنید.تخم مرغ را در یک کاسه به مدت 20 ثانیه هم بزنید.به آرامی شیر و فلفل و پارمزان و جعفری و گشنیز را داخل تخم مرغ بریزید و هم بزنید.پوسته تارت ها را داخل یک سینی بچینید.پوسته را با مبگو پر کنید.روی میگوها را با مخلوط تخم مرغ پر کنید.تارت ها را داخل فر به مدت 12تا 15 دقیقه قرار دهید تا پخته شود.

 

 

درباره شیر

شیر از مواد غذایی است که همراه با برخی از خوراکی های دیگر خواص درمانی آن چند برابر شده، و اثرات مفیدی برای سلامت خواهد داشت. از آن جمله خواص شیر موز، شیر و عسل، شیر و خرما و … است. البته توصیه هایی نیز در مورد مصرف شیر با سایر غذا ها وجود دارد، به عنوان مثال، در صورتی که فرد شیر می‌نوشد حتما یک ساعت بعد از آن سراغ غذاهایی که از گوشت و تخم‌مرغ تهیه شده، نرود و در صورتی که گوشت یا تخم‌مرغ میل کرده به مدت 3 ساعت صبر کند تا این غذا هضم شود و پس از آن شیر بنوشد تا بتواند از خواص آن بهره‌مند شود.

نوشیدن شیر برای لاغری و کاهش وزن مفید بوده، ضمن اینکه موارد مورد نیاز بدن را تامین میکند از بروز چاقی نیز پیشگیری میکند.رشد و سلامت استخوانها، پیشگیری از پوکی استخوان، آرتروز و … از دیگر خواص خوردن شیر است.مصرف شیر برای سلامت دندانها بسیار مفید بوده، پروتئین موجود در شیر به عنوان یک محافظ از مینای دندان عمل می کندو از پوسیدگی دندانها پیشگیری میکند.مصرف شیر از بروز بیماری های قلبی عروقی تا حد زیادی پیشگیری نموده، کلسیم موجود در آن، سطح بالای کسترول خون را کاهش می دهد.
به طور کلی تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها، مبارزه و پیشگیری از سرطان از مهمترین خواص خوردن شیر است

Check Also

تارت قارچ و مرغ یک غذای عالی

تارت ها یکی از خوشمزه ترین و زیباترین غذاهایی هستند که میتوانید آنها را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *