خوراک مرغ تابه ای ویژه اسپانیایی

خوراک مرغ تابه ای ویژه
خوراک مرغ تابه ای ویژه

اگر قصد دارید برای منزل یک خوراک مرغ جدید تهیه کنید ما میخواهیم از نوع خوراک فرنگی آن را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک مرغ تابه ای ویژه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ تابه ای ویژه

  1. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  2. 4عدد ران مرغ
  3. 250گرم گوجه فرنگی گیلاسی
  4. 100گرم پنیر فتا
  5. 150گرم لوبیا سبز به دلخواه
  6. 2لیمو قاچ شده
  7. 3شاخه رزماری تازه
  8. 1قاشق چایخوری فلفل قرمز
  9. 1قاشق چیخوری فلفل سیاه

 

طرز تهیه خوراک مرغ تابه ای ویژه

در یک کاسه بزرگ روغن را حرارت دهید و مرغ را بگذارید تا به مدت 2 تا 3 دقیقه طلایی شود.توجه کنید که دو سمت مرغ اینگونه شود.بعد از طلایی دن مرغ لیمو و رزماری و فلفل پاپریکا و فلفل سیاه را به مرغ اضافه کنید و برای سه دقیقه بگذارید تا مواد جذب مرغ شود.کمی آب به مرغ اضافه کنید و به مدت 20 تا 25 دقیقه بگذارید تا روی حرارت متوسط پخته شود.گوجه فرنگی را نیز به مرغ اضافه کنید در صورت دلخواه لوبیا و فلفل دلمه زرد نیز اضافه کنید.و به مدت 2 دقیقه بگذارید تا سرخ شود.پنیر فتا را روی مرغ ریخته و میل کنید.این خوراک را میتوانید برای شام نیز تهیه کنید.

 

درباره لیموترش

لیمو ترش یک ماده تقویت کننده زیبایست و باعث افزایش سلامتی، طراوت، شادابی، جوانی و نیروی حیات می شود. مانع شل شدن و چروک پوست و پیری زودرس می شود، برای پاکسازی لکه های پوستی می توانید آب لیمو ترش را روی پوست بمالید و از شب تا صبح روز آن بماند، همچنین از عصاره لیمو ترش با گلیسیرین می توانید خستگی پوست و ترک های پوست را از بین ببرید. اگر میخواهید موهایتان شفاف و درخشان شود کافیست مقداری لیمو ترش تازه با آب سرد ترکیب کنید و روی موها بریزید و سپس موها را بشویید. پوست لیمو ترش را روی پوست خشک یا جای پوسته پوسته شده بمالید تا مشکلات پوستی برطرف شود، برای نرم شدن پوست ضخیم شده آرنج نیز پوست لیمو ترش مفید است. از لیمو ترش تجزیه شده ۶ تا ۸ درصد اسید سیتریک تهیه و از هسته های آن روغنی به نام لیمو تن تهیه و در طب مصرف می شود.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *