هات چاکلت سفید نوشیدنی داغ زمستان

هات چاکلت سفید
هات چاکلت سفید

همواره نوشیدنی ها طرفداران خاص خود را در این فصل سرد برای یک بعد از ظهر سرد ایفا میکند.امروز میخواهیم یک نوشیدنی خاص را به شما اموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه هات چاکلت سفید را به شما اموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه هات چاکلت

  1. 6لیوان شیر
  2. 400 گرم شکلات سفید، ریز خرد شده
  3. 1قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص
  4. 30 گرم شکلات تیره

 

طرز تهیه هات چاکلت سفید

شکلات تیره را ریز ریز کنید برای تزیین.شکلات سفید را به روش بن ماری حرارت دهید تا آب شود.شیر را روی حرارت متوسط بگذاریدتا جوش بخورد.شکلات سفید را داخل شیر بریزید و به آرامی بگذارید تا شکلات سفید ترکیب شود.وانیل را به مواد اضافه کرده و مواد را داخل فنجان بریزید و روی آن را با خرده های شکلات تیره تزیین کنید.

 

 

درباره وانیل

وانیل سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به جلوگیری از شکست سلول ها و بافت در سراسر بدن همچنین تحریک رشد مجدد طبیعی بدن کمک کند. علاوه بر این ماهیت ضدباکتری این درمان بدان معناست که از سیستم ایمنی بدن شما محافظت کرده و استرس را کاهش دهد و بهبود یافتن از بیماری و آسیب را آسان تر می کند.یکی از وظایف مهم آنتی اکسیدان ها از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن است که در اثر فرآورده های فرعی متابولیسم سلولی در سراسر بدن ایجاد شده اند. آنتی اکسیدان موجود در عصاره وانیل به ویژه غلظت بالای وانیلین می تواند اثرات منفی رادیکال های آزاد از جمله سرطان و بیماری های مزمن را کاهش دهد.قرن ها وانیل را در اشکال مختلف جهت تسکین التهاب در سراسر بدن مورد استفاده قرار داده اند. این امر به ویژه برای التهاب کبد که می تواند به دلایل متعدد رخ دهد موثر است بخصوص اگر میزان آب آشامیدنی مورد مصرف شما زیاد است. وانیلین بخش مهمی از اثرات مفید این درمان است. این امر به کاهش آرتریت ، نقرس و دیگر بیماری های التهاب کمک می کند.

Check Also

هات چاکلت وانیلی نوشیدنی خاص

اگر میخواهید یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *