فیله مرغ استریپس غذای محبوب رستوران

فیله مرغ استریپس
فیله مرغ استریپس

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوان در رستوران ها و فست فود ها خورد فیله مرغ استریپس است که قصد داریم امروز این غذای خوشمزه را در سایت فست فود به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه فیله مرغ استریپس

  1. فیله یا سینه مرغ 6عدد
  2. آرد به مقدار لازم
  3. نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه مرغ به میزان لازم
  4. سس خردل مقداری

 

 

طرز تهیه فیله مرغ استریپس

در ابتدا فیله مرغ را با ادویه مرغ و نمک و فلفل مرینت میکنیم و سس خردل را نیز به مرغ ها اضافه میکنیم.خوب مرغ ها را با دست ورز میدهیم تا مواد به خورد مرغ ها برود.مرغ ها را به مدت 2 الی 3 ساعت در یخچال قرار میدهیم تا خوب مرغ ها طعم و مزه بگیرند.برای تهیه فیله ها در یک ظرف دو ای سه پیمانه آرد و در طرفی دیگر آب میریزیم.برای اینکه فیله ها خوب پخته شوند از سرخ کن استفاده نکنید بهتر است..فیله ها را در ابتدا در آرد و سپس در آب میزنیم.و دوباره در آرد وارد میکنیم فیله ها را با دست گرفته و با دست در آرد میغلتانیم.و به همین صورت تمام فیله ها را تهیه میکنیم.در روغن انداخته و سرخ میکنم تا رنگ طلایی بگیرند و پخته شوند.این فیله را با سس سیر و سالاد کلم میل میکنند.برای تهیه سالاد کلم کلم برگ سفید را خرد ریز میکنیم و مقداری هویج را نیز رنده میکنیم. و مقداری ذرت و به دلخواه کشمش را به مواد سالاد می افزاییم.سس مایونز و مقداری جعفری را نیز به سالاد میافزاییم و هم میزنیم.

 

مواد لازم برای تهیه سس سیر

  1. سیر 20 حبه
  2. روغن زیتون یک پیمانه
  3. نمک یک قاشق غذاخوری
  4. آب لیموی تازه 3-2 قاشق غذاخوری
  5. فلفل قرمز مقدار لازم

 

طرز تهیه سس سیر

سیررا در دستگاه غذاساز بریزید و خرد کنید نمک و آبلیمو و فلفل قرمز را به سیر اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. روغن زیتون را نیز به مواد اضافه کنید و با هم ترکیب کنید. سس شما آماده مصرف است.

Check Also

کبک سوخاری برای مجالس و میهمانی

اگر میهمانی در پیش دارید و هنوز غذایی شیک به ذهنتان نرسیده است نگران نباشید.امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *