شیرینی آجیلی کره ای با روکش شکلات

شیرینی آجیلی کره ای
شیرینی آجیلی کره ای

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید شیرینی آجیلی کره ای با روکش شکلات است که امروز قصد داریم طرز تهیه آن را به شما بانوان عزیز آموزش دهیم.در ادامه طرز تهیه این شیرینی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه شیرینی آجیلی کره ای

  1.  پودر پخت 1/1 فنجان
  2. 1/2فنجان کره بادام زمینی
  3. 3قاشق غذاخوری کره یا مارگارین
  4. شکلات سیاه به مقدار لازم

 

مواد لازم برای تهیه شیرینی آجیلی کره ای

پودر پخت را با شکر پودری و کره بادام زمینی و مارگارین مخلوط کنید.مواد را خوب بهم بزنید.مواد را به اندازه یک توپ کوچک بردارید و قلقلی کنید کنید.توپ ها را روی یک ورق پخت قرار دهید.و بگذارید تا به مدت 20 دقیقه خشک شوند.شکلات را به روش بن ماری ذوب کنبد و توپ های خشک شده را در شکلات ذوب شده بکشید.با استفاده از یک چنگال توپ ها را زا شکلات خارج کنید تا شکلات های اضافی بریزند.بر روی کاغذ مومی قرار دهید تا خشک شود.روی شکلات ها را با ترایفل رنگی تزیین کنید.

 

درباره آجیل

خانواده آجیل‌ها دسته‌ای از میوه‌جات با پوست سخت و سفت هستند که از درختان با دانه ناشکوفا و باز عمل می‌آیند. در زبان انگلیسی کلمه nut به گستره بزرگی از دانه‌های خشکبار شده اطلاق می‌شود اما در دانش زیست شناسی تعداد مشخص و محدودی از آنها nut (آجیل) هستند. آجیل‌ها یک منبع مهم غذایی برای حیات وحش و انسان‌ها محسوب می‌شوند. گردو، پسته، فندق، بادام، بلوط، بادام هندی، بادام زمینی جزء آجیل‌ها هستندهر چند همان گونه که گفته شد، گستره موادی که در آجیل‌های گوناگون به کار می‌رود بسیار زیاد است، اما به طور کلی می‌توان از اقلام زیر به عنوان ارکان اصلی تشکیل دهنده آجیل نام برد: پسته، فندق، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، بادام زمینی، بادام، بادام هندی، گردو، نقل، کشمش، نخودچی و ماکادمیا.

 

 

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *