کیک نارگیل و سیب عالی برای میهمانی

کیک نارگیل و سیب عالی
کیک نارگیل و سیب عالی

اگر به دنبال بک شیرینی خوشمزه برای عزیزان خود تهیه کنید طرز تهیه کیک نارگیل و سیب عالی را به شما بانوان عزیز آموزش میدهیم.این کیک بسیار خوشمزه میباشد که در ادامه نیز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک نارگیل و سیب عالی

  1. 1/4فنجان آب گرم
  2. 1/2فنجان آرد گندم
  3. 1/2فنجان آرد برنج
  4. 1/2فنجان آرد نارگیل
  5. 1/2فنجان آرد ذرت
  6. 1/2قاشق غذاخوری پودر پخت
  7. 1/2قاشق چای خوری نمک دریایی
  8. 1قاشق چای خوری پودر کدو تنبل
  9. 1/2فنجان روغن نارگیل
  10. 1فنجان شیر نارگیل
  11. 2قاشق چایخوری عصاره وانیل
  12. 2سیب، پوست کنده و خرد شده کوچک
  13. 1سیب، پوست کنده با برش ضخیم
  14. 1قاشق چای خوری شکر

 

 

طرز تهیه کیک نارگیل و سیب عالی

فر را روی 350 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.آرد و نمک و نشاسته و شکر و نوشابه را با یکدیگر مخلوط کنیدو کنار بگذارید.در یک کاسه بزرگ شکر قهوه ای و روغن و شیرنارگیل و وانیل را با هم مخلوط کرده تا خمیر صاف و یکدستی حاصل شود.آب گرم را به مخلوط های مورد نظر اضافه کنید و داخل یک قابل کمربندی بریزید.سیب خرد شده و نارگیل را روی کیک بچینید.بالای کیک را نیز با شکر پوشش دهید.مواد را به مدت 55 تا 60 دقیقه داخل فر قرار دهید.کمربند قالب را باز کنید و کیک را داخل یک سینی بگذارید.

 

 

درباره نارگیل

از ريشه‌هاي نارگيل (پوست اول) مي‌توان طنابي درست كرد كه داراي مقاومت زيادي است و در آب شور پوسيده نمي‌شود.كساني كه بي‌حسي اعضا ، فلج ، جنون و ماليخوليا دارند از گوشت نارگيل استفاده كنند.گوشت نارگيل تقويت كنندة كبد است. براي زخم معده مفيد است. براي زود پخته شدن گوشت مقداري از نارگيل را در آن بيندازيد. براي تقويت مو خاكستر چوب نارگيل + حنا به روي سر بگذاريد. اگر بعد از خوردن داروهاي ضدكرم مقداري روغن نارگيل خورده شود در از بين رفتن كرم بسيار مؤثر است. يك ژل خوب براي تقويت مو و نگهداري مو: پودر نارگيل 4 قاشق مرباخوري + عرق مورد يك استكان + عرق گزنه يك استكان + پودر نارگيل را با اينها خوب مخلوط كرده سپس يك قاشق كتيرا به آن اضافه نموده در مخلوط كن مخلوط نموده صاف كنيد به مو بزنيد. يك شاداب كنندة پوست: پودر نارگيل 2 قاشق غذاخوري با يك استكان شير خوب مخلوط كنيد سپس به پوست بماليد و يك ساعت بعد بشوييد.

 

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *