نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز لذیذ

نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز
نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز

اگر به دنبال یک صبحانه با کلاس و در عین حال خوشمزه میگردید طرز تهیه نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز را به شما عزیزان آموزش میدهیم.در ادامه میخواهیم طرز تهیه این غذا را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز

  1. 8 قطعه نان تست
  2. کره، نرم شده
  3. 1پیاز پوست کنده
  4. 24 گرم پنیر چدار
  5. 3تخم مرغ
  6. 1قاشق چایخوری پودر خردل
  7. نمک و فلفل
  8. 1قاشق غذاخوری سبزیجات تازه مخلوط شده
  9. گوجه فرنگی، قطعه قطعه شده
  10. سوسیس پخته شده کمی
  11. پنیر و سیب زمینی پخته شده مقداری

طرز تهیه نان پودینگی کره ای با پنیر و پیاز

8 تکه نان تست را کره مالی کنید و ان را کمی گرم کنید.پنیر و پیاز رنده شده را با هم مخلوز کندی و کنار بگذارید.تخم مرغ را با شیر و پودر خردل و نمک و فلفل و سبزیجات معطر و سوسیس و سیب زمینی پخته شده مخلوط کنید.مواد را در یک ماهیتابه بریزید و بپزید و کنار بگذارید.نان های تست را مانند مثلث ببرید و کنار بگذارید.نان تست اولی را داخل یک سینی قرار دهید .چو روی ان را مواد بریزید دوباره یک نان و کمی از مواد دوباره نان وکمی مواد.دست آخر پنیر را روی سر نان بریزید و کمی در فر قرار دهید تا طلایی شود و پنیر آب شود.

 

 

درباره خردل

جهت تسكین دردهای عصبی سیاتیك خردل سیاه را خیس نموده بصورت ضماد بگذارند. جهت تسكین كمردرد و درد پهلو از ضماد دانه‌های خردل سیاه استفاده شود. ضماد خردل سیاه برای بیماری نقرس و رماتیسم مفید می‌باشد. جهت درمان رماتیسم خردل را در وان ریخته به مدت ۱۵ دقیقه در آب ۴۰ درجه آن استراحت كنند. جهت رفع یبوست یك قاشق غذاخوری دانه خردل سفید را چند روز در آب خیسانده سپس صبح ناشتا میل شود از مصرف زیاد این دانه خودداری شود. جهت درمان خیز عمومی بدن از خردل سفید یا سیاه می‌توان استفاده كرد.جهت رفع بلغم و بوی بد دهان ۱۰ گرم هلیله زرد، ۲۰ گرم خردل و ۲۰ گرم عاقرقرحا همه را نرم كوبیده صبح ناشتا دندان‌ها را مسواك كنند. جهت اندام‌های فلج خردل را در ظرفی ریخته حرارت داده همان طور كه داغ است به محل درد بمالند.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *