کباب کتف مرغ در فر فوق العاده

کباب کتف مرغ در فر
کباب کتف مرغ در فر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در خانه تهیه کنید خوراک کتف است.در ادامه میخواهیم طرز تهیه کباب کتف مرغ در فر که یک غذای عالی است را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه کباب کتف مرغ

  1. 1/3 فنجان آرد
  2. 1قاشق غذاخوری پاپریکا
  3. 1قاشق چای خوری نمک سیر
  4. 1قاشق چای خوری فلفل سیاه
  5. 1/4قاشق چای خوری فلفل قرمز
  6. 3قاشق غذاخوری کره
  7. 10کتف مرغ

 

 

طرز تهیه کباب کتف مرغ در فر

فر را روی دمای 425 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.در یک کیسه پلاستیکی فلفل پاپریکا و نمک و فلفل سیاه و قرمز را بریزید.بال ها را داخل کیسه پلاستیکی بریزید و مرینت کنید.یک فویل را داخل یک سینی بگذارید و کف آن را با کره چرب کنید. روی بال ها را نیز با مارگارین یا کره چرب کنید.بال ها را با مدت 30 دقیقه در فر بگذارید تا پخته شوند.

 

 

درباره فلفل کاین

فلفل قرمز که با نام های فلفل تند و فلفل کاین نیز شناخته میشود نوعی میوه است که از گیاه سرده فلفل دلمه‌ای بدست می آید. تاریخچه‌ی این میوه مربوط به آمریکا بوده و سپس به سایر نقاط جهان راه پیدا کرده است. علت اصلی تند بودن این فلفل وجود ماده‌ای به نام کاپسیسین در دانه‌های آن است که این ماده بسیار برای بدن مفید بوده و در درمان بیماری ها و عارضه ها نقش موثری دارد. در این مطلب به خواص فوق العاده‌ی فلفل قرمز خواهیم پرداخت. با گیاه یاب همراه باشید.اگر از فلفل قرمز به طور مداوم در رژیم غذایی خود استفاده کنید، نه تنها به هضم غذاها کمک کرده‌اید بلکه ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی را نیز کاهش داده‌اید.

پیش از این تصور می‌شد که فلفل قرمز سبب وخیم‌تر کردن زخم معده می‌شود، اما این ترس با توجه به تحقیقات گسترده‌ای که انجام پذیرفت از میان رفت و پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که فلفل به دلیل دارا بودن کپسیکم (capsicum) می‌تواند از ایجاد لخته‌های خونی خطرناک نیز جلوگیری به عمل آورد. همچنین محققان در حال بررسی خواص ضد درد آن به منظور ساخت داروهای مسکن نیز هستند.

کرم یا پودر فلفل به عنوان نوعی مسکن می تواند در تسکین درد دندان، زونا، آرتریت، پسوریازیس و سایر انواع دردهای مزمن مفید باشد، هر چند ممکن است مصرف این ماده سبب سوزش یا خارش نسبی گردد، اما این عارضه به زودی از بین می رود. چون فلفل ابتدا با تحریک و سپس کاهش شدت سیگنالهای درد در بدن مؤثر واقع میشود، لذا ممکن است درد کمی شدت پیدا کند، سپس باید ظرف چند روز اول مصرف، این اثر تا حد زیادی از بین برود.

 

 

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *