سالاد ذرت و پیازچه مفید برای سلامتی

سالاد ذرت و پیازچه مفید
سالاد ذرت و پیازچه مفید

اگر قصد دارید یک سالاد خوشمزه و در عین حال مفید را درمنزل تهیه کنید طرز تهیه یک سالاد گیاهی عالی را به شما پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد ذرت و پیازچه مفید را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد ذرت و پیازچه مفید

  1. ذرت مکزیکی3 عدد
  2. پیازچه3 قاشق غذاخوری
  3. سرکه سفید2 قاشق غذاخوری
  4. روغن زیتون1 قاشق غذاخوری
  5. ترخون به میزان لازم
  6. نمک به میزان لازم
  7. فلفل سیاه

 

 

طرز تهیه سالاد ذرت و پیازچه مفید

ذرت را میتوانید هم به صورت کنسروی استفاده کنید و هم به صورت فله ای از بازار بخرید و گرم کرده و در این سالاد مورد استفاده قرار دهید.پیازچه ها را حلقه حلقه ای کنید.ترخون را ب صورت ریز ریز خرد کنید.در یک ظرف زیبا ذرت و پیازچه و سرکه و زیتون و ترخون را با هم بخوبی ترکیب کنید.به مواد نمک و فلفل بزنید و مواد را به خوبی با هم میکس کنید.سالاد را در ظروف سالادی بریزید و میل کنید.

 

 

 

درباره پیاز و پیازچه

پیاز را به عنوان یک داروی ضدعفونی کننده استفاده میکنند. آب پیاز را به صورت بمالید چون از ایجاد لکه ها جلوگیری می کند. و از مخلوط کردن آب پیاز و عسل می توان به عنوان یک کرم ضد چروک استفاده کنید.پیاز, پیازچه و خوردن پیاز در پیشگیری از پوکی استخوان مؤثر میباشد؛ چرا که پیاز با جلوگیری از کم کردن مواد معدنی به ویژه کلسیم موجود در سلول‌های استخوانی از بروز پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.پژوهشگران دانشگاه برن سوئیس، ترکیبی در پیاز شناسایی کرده اند که از کاهش حجم استخوان و پوکی آن جلوگیری می کند. این ماده در پیش گیری در کاهش نیافتن مواد مصرفی ـ به ویژه کلیة سلول های استخوانی ـ تأثیر زیادی دارد.کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، گوگرد و اسید فولیک و مقدار کمی آهن، مس و روی است که تاکنون C پیاز سرشار از ویتامین تحقیقات زیادی برای اثبات خواص آن صورت گرفته است.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *