ژله انبه یک دسر مقوی برای کودکان

ژله انبه یک دسر مقوی
ژله انبه یک دسر مقوی

اگر یک دسر خوشمزه برای کودکان میخواهید در منزل تهیه کنید در ادامه میخواهیم طرز تهیه ژله انبه یک دسر مقوی را به شما بانوان گرامی در منزل آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ژله انبه یک دسر مقوی

  1. یک عدد انبه
  2. یک استکان بستنی ساده وانیلی
  3. یک بسته پودر ژله انبه
  4. دو قاشق غذاخوری پودر ژله مخلوط

 

طرز تهیه ژله انبه یک دسر مقوی

انبه را تمیز بشویید و پوست انبه را بگیرید.انبه را با یک استکان بسنتی وانیلی ساده داخب دستگاه مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.پودر زله انبه بسته ای را با دو قاشق غذاخوری پودر ژله در یک لیوان آب جوش ریخته و روی حرارت ملایم قرار داده تا محلول شفافی به ما بدهد.مواد را بعد از حرارت دادن از صافی رد کنید و و به پوره انبه و بسنتی مخلوط کنید و داخل یک قالب یخ ساز یخچال بریزید و بگذارید به مدت یک روز در یخچال بماند تا ببندد.

بیماران دیابتی مقدار بیش از حد قند در خون دارند. این مقدار بالای قند به عروق آسیب می رساند شاید تعجب کنید انبه با این همه طعم شیرین برای دیابتی ها مفید است. اطلاعات زیر هر گونه شک و تردید را برطرف میکند. انبه حاوی آهن، پتاسیم، اسید فولیک، ویتامین A، C و B6، مواد مغذی و فیبر است . با توجه به مطالعه انجام شده ‘انبه ازجمله میوه هایی است که در سراسر جهان به مقدار زیاد مصرف می شود و پرطرفدار است طبق پژوهشهای انجام شده این یک باور غلط است که چون انبه یکی از شیرین ترین میوه هایی است که ما داریم،پس چاق کننده است. مطالعات متعددی در سراسر جهان اثبات کرده است که انبه قند خون را ثابت نگه می دارد و آنرا کنترل می کند.

انبه سرشار از ویتامین E است که برای بهبود عملکرد هورمون‌ های جنسی و افزایش میل جنسی بسیار موثر است. اگر مدتی است که دچار بی‌میلی شده‌اید بهتر است کمی انبه میل کنید. انبه حاوی فیبرهایی است که حرکات روده‌ها را تنظیم کرده و از یبوست پیشگیری می‌کند. این میوه برای کاهش التهاب مخاط معده فوق‌العاده است.

 

Check Also

ژله توت فرنگی خوشمزه با طعم متفاوت

امروز قصد داریم طرز تهیه یک ژله میوه ای پر طرفدار را به شما آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *