اسنک کدو سبز یکی از تنقلات سالم

اسنک کدو سبز
اسنک کدو سبز

اگر دلتان یک تنقلات سالم میخواهد میخواهیم به شما طرز تهیه یک اسنک خوشمزه را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه اسنک کدو سبز را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه اسنک کدو سبز

  1. کدوی سبز رنده شده یک و نیم پیمانه
  2. تخم مرغ هم زده شده یک عدد بزرگ
  3. پنیر رنده شده چدار نصف پیمانه
  4. خرده نان یک چهارم پیمانه
  5. پودر سیر، نمک، فلفل هر کدام یک چهارم قاشق مرباخوری

 

طرز تهیه اسنک کدو سبز

کدو سبز هایی را برای تهیه این اسنک ها انتخاب کنید که تازه و سفت باشند.کدوها را برش هایی دایره ای بزنید و داخل یک آبکش قرار دهید تا آب اضافی آن خارج شود.فر را روی درجه 210 سانتی گراد تنظیم کنید.سینی فر را آماده کنید و یک کاغذ روغنی کف آن بگذارید.کدو را داخل یک ظرف برزید و تمامی مواد را روی کدو ها بریزید و با دستتان کمی فشار دهید.کدوها را با فاصله کف سینی بچینید و داخل فر بگذارید تا به مدت 20 دقیقه پخته شود.اسنک ها که آماده شد با سس میل کنید.

 

درباره کدو سبز

کدو سبز یکی از بهترین غذاهایی میباشد که به پیشگیری کردن از بیماری اسکوربوت، کبودی و… که در نتیجه ی کمبود ویتامین C بدن به وجود می آید کمک می کند. از خطر ابتلا به ام اس و سرطان کولون (روده بزرگ) محافظت می کند. حاوی عناصر ضد سرطانی میباشد.به پیشگیری از آترواسکلروزیس (گرفتگی عروق) و بیماری های قلبی در دیابتی ها کمک می کند و همچنین خطر حمله ی قلبی و سکته ی مغزی را به وسیله ی کاهش دادن فشار خون بالا، کم میکند.کدو سبز از اکسیداسیون کلسترول که یکی از دلایل اصلی تجمع کلسترول در دیواره ی رگ های خونی می باشد جلوگیری می کند. به این ترتیب کدو سبز یکی از بهترین غذاها برای مبارزه با بیماری ها است چرا که حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می باشد.

Check Also

اسنک شکلات تلخ یک دسر خوشمزه و عالی

امروز قصد داریم طرز تهیه اسنک شکلات تلخ که دسری خوشمزه است را به شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *