سوپ میگو ویژه غذایی دریایی

سوپ میگو ویژه
سوپ میگو ویژه

اکر به فکر یک پیش غذا با کلاس و در عین حال سالم میگردید طرز تهیه سوپ میگو ویژه را به شما پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سوپ میگو ویژه را به شما آموزش داده ایم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه سوپ میگو ویژه

  1. میگو 200 گرم
  2. فلفل دلمه ای رنگی 1 عدد
  3. هویج بزرگ 1 عدد
  4. کدو سبز 1 عدد
  5. قارچ 100 گرم
  6. پیاز 1 عدد
  7. آب لیمو ترش 2 ق س
  8. زردچوبه به میزان لازم
  9. قرص عصاره مرغ 1 عدد
  10. اورگانو یک چهام ق چ
  11. نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
  12. کره به میزان لازم

 

 

طرز تهیه سوپ میگو ویژه

یک ماهیتابه را روی حرارت کم قرار دهید و پیاز خلالی شده را با مقداری کره تفت دهید.فلفل دلمه ای و هویج را به پیاز افزوده و تفت داده تا زمانی که نرم شوند.کدو سبز و قارچ و آب لیمو ترش را داخل مواد بریزید و کمی با مواد تفت دهید.زردچوبه و نمک و فلفل و عصاره مرغ را به مواد افزوده و کمی مواد را تفت دهید.کمی آب به مواد افزوده و روی حرارت ملایم گذاته تا جوشانده شود و سبزیجات آن نرم شوند.میگو را خوب پاک کنید و با کره به مدت زمان یک دقیقه تفت دهید و به سوپ اضافه کنید.بعد از 5دقیقه آن را از روی حرارت بردارید و نوش جان کنید.

درباره فلفل دلمه ای

فلفل دلمه‌ای به علت دارا بودن آب میان‌بافتی فراوان یکی از کم‌کالری‌ترین سبزی‌ها می‌باشد. با وجود اینکه فلفل دلمه‌ای سبز رنگ در میان اکثر افراد شناخته‌شده‌تر می‌باشد، اما پیگمان‌های ایجادکننده رنگ قرمز، نارنجی و زرد خواص بسیاری دارند. از نظر طعم، فلفل دلمه‌ای سبز کمی تلخ‌تر میباشد و فلفل‌های زرد، نارنجی و قرمز شیرین‌تر هستند و به حالت میوه‌ای بیشتر شبیه هستند. فلفل دلمه‌ای گیاه تندی نیست؛ زیرا کاپسایسین که باعث طعم تندی در فلفل می‌شود، در این فلفل به مقدار بسیار ناچیزی وجود دارد.

Check Also

سوپ جو و قارچ زمستانی لذیذ

یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید سوپ جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *