پاستای شکلاتی برای کودکان شما

پاستای شکلاتی برای کودکان
پاستای شکلاتی برای کودکان

بیشتر بچه ها ماکارونی دوست دارند و به مشتقات آن نیز علاقه دارند.امروز میخواهیم طرز تهیه پاستای شکلاتی برای کودکان را به شما بانوان گرامی آموزش دهیم.در ادامه طرز تهیه این غذای محبوی را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه پاستای شکلاتی برای کودکان

  1. پاستای شكلاتی 150 گرم
  2. زرده‌ تخم‌مرغ 3 عدد
  3. شكر 100 گرم
  4. شیر 500 میلی‌لیتر
  5. پودر ژلاتین 1 قاشق سوپخوری
  6. آب 80 میلی‌لیتر (یك‌سوم پیمانه)
  7. خامه‌ فرم گرفته 125 گرم
  8. وانیلی یك‌چهارم قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه پاستای شکلاتی برای کودکان

پاستای شکلاتی را در آبی که روی گاز گذاشته اید و جوش آمده است بریزید و بجوشانید تا نرم شود.ماکارونی ها را در یک صافی بریزید و زرده تخم مرغ را همراه با شکر با یک همزن برقی بزنید تا سبک شوند.شیر را جوشانده و آرام آرام به زرده های تخم مرغ اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید.بعد از گذشت یک دقیقه کرم را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شود.پودر ژلاتین را روی آب پاشیده و به صورت بن ماری آن را حل کنید.و مواد را به کرم بیفزایید و خامه و وانیل را داخل آن ریخته و پاستا را به مواد بیفزایید.

 

درباره شکلات

شکلات تلخ که سرشار از کاکائو است، نه تنها خوشمزه است، بلکه فلاونوئید موجود درآن، عملکرد ذهنی را بهبود می بخشد. در زیر ابتدا به تلخیص و سپس با شکافتن بیشتر موضوع، در مورد مزایای استفاده از شکلات تلخ با شما سخن می گوییم.شکلات سرشار از مواد معدنی همچون منیزیم، فسفر، پتاسیم، آهن، روی یا حتی ویتامین ها، به ویژه ویتامین های گروه ب است. شکلات رژیم غذایی را دچار تعادل می کند که البته باید آن را به درستی انتخاب کرد. بنابراین شکلات تلخ را انتخاب کرده و از انتخاب بیسکویت های شکلاتی یا دسرهای شکلاتی شیرین که ارزش غذایی چندانی ندارند، اجتناب کنید.شکلات تلخ برای تقویت روحیه بسیار عالی است. زیرا اولا دارای منیزیم است که این ماده معدنی به علت اثرات آرامش بخش و کمک به ارسال تکانه های عصبی از طریق مغز شناخته شده است ؛ از طرف دیگر سرشار از تئوبرومین، محرک شناخته شده و همچنین تیرامین و فنیل اتیل آمین، دو ماده مشابه آمفتامین است که با افزایش اثرات ناقل های عصبی در مغز عمل می کنند.

 

Check Also

پای پاستا فوق العاده برای کودکان

اگر کودک شما عاشق ماکارونی و پاستا است و میخواهید در تهیه این غذا تغییر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *