پیاز سوخاری شکم پر فوق العاده

پیاز سوخاری شکم پر
پیاز سوخاری شکم پر

اگر میخواهید طرز تهیه یک غذای خوشمزه را یاد بگیرید و به عنوان یک پیش غذا استفاده کنید تهیه پیاز سوخاری را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه پیاز سوخاری شکم پر را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پیاز سوخاری شکم پر

  1. گوشت چرخ کرده ۲۵۰ گرم
  2. پیاز بزرگ ۱ عدد
  3. پنیر چدار ۱۰۰ گرم
  4. آرد نصف پیمانه
  5. تخم مرغ ۲ عدد
  6. پودر سوخاری ۱ پیمانه
  7. نمک، فلفل، پودر سیر و پودر پیاز به میزان لازم
  8. روغن جهت سرخ کردن

 

 

طرز تهیه پیاز سوخاری شکم پر

گوشت چرخ کرده با با نمک و پودر سیر و فلفل و پودر پیاز مخلوط کنید و خوب ورز دهید.اگر نمیخواهید از پودر پیاز استفاده کنید پیازی را رنده کرده و در گوشت بریزید.و با یکدیگر مخلوط کنید.پنیر چدار را به صورت مکعبی خرد کرده و کنار بگذارید.یک پیاز بزرگ را انتخاب کنید و پوست آن را بگیرید و سر و ته پیاز را با یک چاقو ببرید و به قطر یک سانتی متر با یک چاقوی تیز حلقه کنید.حلقه ها را در یکدیگر جدا کنید.حلقه هایی را انتخاب کنید که خوب و جادار باشند.داخل آن را با کمی گوشت پر کنید.یکی از مکعب های پنیر را روی گوشت قرار دهید و کمی آن را فشار دهید.

مقدار دیگری گوشت بردارید و خوب روی آن را صاف کنید تا با لبه پیاز هم سطح گردد. حلقه های پیاز را در ابتد در آرد بزنید و سپس در تخم مرغی که از قبل زده اید بزنید و سپس در پودر سوخایر بزنید تا خوب پیاز را بپوشانک طرف گود روغن بریزید و حلقه های پیاز سوخاری را در روغن بیندازید تا سرخ شوندو وقتی سرخ شد برگردانید تا طرف دیگر ان نیز طلایی شود.حلقه هایی را که سرخ شده اسد را روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود.حلقه ها را با سس کچاب میل کنید.

 

 

 

Check Also

کبک سوخاری برای مجالس و میهمانی

اگر میهمانی در پیش دارید و هنوز غذایی شیک به ذهنتان نرسیده است نگران نباشید.امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *