ناگت مرغ و جعفری برای کودکان

ناگت مرغ و جعفری
ناگت مرغ و جعفری

اگر میخواهید برای کودکان خود یک غذای محبوب را تهیه کنید ناگت مرغ و جعفری را به شما عزیزان آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای عالی را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ و جعفری

  1. بیسکوئیت ترد یک بسته
  2. سس گوجه فرنگی ۳ قاشق غذاخوری
  3. روغن،نمک،فلفل به میزان لازم
  4. پنیر پیتزا ۱ پیمانه
  5. برگ جعفری تازه ۲۰ عدد
  6. سینه مرغ خام ۱ عدد
  7. سیر ۲ حبه

 

 

طرز تهیه ناگت مرغ و جعفری

سبزی جعفری تازه در این غذا اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه کرد.در ابتدای کار جعفری هایتان را تمیز بشویید.جعفری ها را با سیر و سینه مرغ و نمک و پیاز و سس گوجه و فلفل و پنیر پیتزا در یک مخلوط کن بریزید و کامل میکس و ترکیب کنید.مواد را با قالب های مختلف و اندازه های مختلف بر میداریم و و در یک ماهیتابه که روغن ریخته ایم میگذاریم تا سرخ شود.طرف دیگر ا نیز برگرذانده تا کامل سرخ شود.ناگت های سرخ شده را در طرف بچینید و تزیین کرده و میل کنید.

درباره جعفری

جعفری علاوه بر روغن های فرار و فلاوونوئیدها، منبع بسیار خوب ویتامین C و ویتامین A است که برای پیشگیری از ابتلا به خیلی از بیماری ها حیاتی هستند.ویتامین C دارای عملکردهای متفاوتی در بدن می باشد. این ویتامین یک آنتی اکسیدان مهم است. در کمبود این ویتامین، رادیکال های آزاد موجب پیدایش بیماری های مختلفی مانند: گرفتگی عروق، سرطان روده ، دیابت و آسم می شوند. بنابراین متوجه می شویم چرا افرادی که مقدار زیادی از غذاهای حاوی ویتامین C را مصرف می کنند، کمتر دچار این بیماری ها می شوندویتامین C دارای اثر ضد التهابی نیز می باشد. بنابراین برای بهبود بیماری هایی مثل التهاب مفاصل و استخوان ها مفید فایده است.جعفری حاوی غلظت زیادی از کاروتنوئیدهای پیش ساز ویتامین A، مخصوصا بتا کاروتن می باشد. بتا کاروتن، یکی دیگر از آنتی اکسیدان های مهم است.رژیم های غنی از بتا کاروتن نیز از پیشرفت بیماری های تصلب شرائین، دیابت ، سرطان روده، آسم و التهاب مفاصل و استخوان ها جلوگیری می کنند.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *