بیسکوییت ویفر خانگی بی نظیر

بیسکوییت ویفر خانگی
بیسکوییت ویفر خانگی

بیسکوییت ها همواره از پر طرفدارترین شیرینی ها میباشد.امروز میخواهیم طرز تهیه بیسکوییت ویفر خانگی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.در ادامه طرز تهیه این بیسکوییت خوشمزه را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت ویفر خانگی

  1. آرد یک لیوان
  2. پودر قند یک لیوان
  3. روغن یک لیوان
  4. اسانس دلخواه چند قطره
  5. نان میکادو به اندازه دلخواه

 

طرز تهیه بیسکوییت ویفر خانگی

در ابتدا آرد را داخل یک ماهیتابه بریزید و روی گاز بگذارید تا تفت بخورد و خامی آن گرفته شود.روغن را کم کم به مواد اضافه کنید و چند دقیقه بهم بزنید.مواد را از روی گاز بردارید و پودر قند را به مواد اضافه کنید اسانس مورد نظر خود را از روی مواد اضافه کنید و خوب مواد را بهم بزنید.نان میکادو را بگذارید و روی آن را از مواد بریزید و دوباره نان را بگذارید هر چند لایه که دوست دارید میتوانید لایه لایه نان میکادو و مواد بگذارید.ویفر شما آماده است.

 

درباره اسانس

آنچه که در فارسی به نام ” اسانس ” معروف شده و تقریبا برای تمام افراد جا افتاده عبارت است از ترکیباتی که بو و طعم خوبی دارند و در محصولات غذایی ، داروئی ، بهداشتی و آرایشی به کار برده می شود۰ اینکه چرا به این مواد در فارسی اسانس گفته شده و درتمام صنایع مذکور با همین نام “اسانس” استفاده می شود جای تعمق دارد. اسانسهای طبیعی یا Essential Oil تحت عنوان اسانس ، روغن فرار و روغن اترینامیده می شود .اسانسهای طبیعی مخلوط پیچیده ای از مواد فرارو معطرهستند که توسط موجودات زنده و بیشتر، گیاهان بیوسنتز میگردند. اسانسهایی طبیعی عمدتاً بوسیله تقطیر با آب، بخار آب و یا فشردن در مورد مرکبات استخراج می شوند.اسانسهای طبیعی به عنوان منبع طبیعی مهم برای محصولات طبیعی تجدید شونده مورد توجه می باشند، عصاره های گیاهی و جانوری که توسط حلالهای مختلف بدست می آیند شامل اسانسهای طبیعی نمی شوند .

Check Also

بیسکوییت دکمه ای فوق العاده برای همه

بیسکوییت ها انواع زیادی دارند ولی بی شک یکی از خوشکل ترین بیسکوییت ها نوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *