شنیسل ماهی یک غذای با کلاس

شنیسل ماهی
شنیسل ماهی

اگر برای شام خود به فکر تهیه یک غذا با کلاس دریایی هستید طرز تهیه شنیسل ماهی را به شما پیشنهاد میکنیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذا با کلاس را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه شنیسل ماهی

  1. ماهی
  2. آرد
  3. تخم مرغ
  4. آرد سوخاری
  5. روغن

 

مواد لازم برای تهیه شنیسل با ماهی

ماهی را از همه مدل و نوع میتوانید انتخاب کنید ولی سعی کنید ماهی را انتخاب کنید که استخوان نداشته باشد یعنی از فیله ماهی استفاده کنید.در ابتدا ماهی را در آرد غلتانده و سپس در تخم مرغ و دوباره در آرد سوخاری بغلتانید و در روغن و در حرارت کم سرخ کرده تا طلایی شود.روی یک حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی ان گرفته شود و داخل یک طرف زیبا قرار دهید و با لیمو و سبزی و کلم بروکلی پخته شده میل کنید.این غذا با ماهی قزل آلا فوق العاده میگردد و میتوانید با این ماهی به غذا طعم منحصر به فردی به آن بدهید.

 

درباره ماهی

ماهي يكي از منابع خوب آهن است و آهن در خونسازي و همچنين در حفظ مقاومت بدن در برابر ميكروب‌ها نقش مهمي‌به عهده دارد. آهن موجود در ماهي به گونه‌اي است كه جذب آن در دستگاه گوارش آسان بوده و به خوبي در بدن به مصرف مي‌رسد. علاوه بر آن آهن موجود در ماهي، جذب آهن منابع گياهي را هم افزايش مي‌دهد بنابراين نقش مهمي‌در پيشگيري از كم خوني ناشي از فقر آهن به عهده دارد.ماهي حاوي مقدار زیادی از ويتامين‌هاي گروه “B” در تنظيم کردن فعاليت سلول هاي عصبي و در نتيجه در سلامتی سيستم عصبي و نيز در سلامتی پوست ما تاثير دارند. همچنين بعضي از انواع ويتامين‌هاي گروه “B”در خون سازي نيز تاثیر دارند. بنابراين با مصرف ماهي مي‌توانيم به سلامت اعصاب، شادابي، طراوت پوست و پيشگيري از كم خوني كمك كنيم .

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *