ترافل نارگیلی مخصوص مهمانی

ترافل نارگیلی
ترافل نارگیلی

اگر میخواهید برای میهمانی های خودمانی و کوچک خود یک شیرینی خوشمزه تهیه کنید طرز تهیه ترافل نارگیلی را به شما پیشنهاد میدهیم.در ادامه طرز تهیه این شیرینی را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه ترافل نارگیلی

  1. پودر نارگیل 200 گرم پ
  2. پودر شکر 70 گرم
  3. خامه 100 میلی لیتر
  4. کره 70 گرم
  5. شکلات شیری 100 گرم
  6. شکلات تلخ 100 گرم

 

 

طرز تهیه ترافل نارگیلی

پودر نارگیل و پودر شکر را در یک ظرف مناسب با یکدیگر مخلوط نمایید.کره و خامه را نیز در یک ظرف جدا روی حرارت قرار داده و هم بزنید تا کره خوب ذوب گردد.مخلوط پودر نارگیل و پودر شکری را که تهیه کرده اید را به مواد اضافه کرده و مواد را هم بزنید تا مواد کاملا با یکدیگر مخلوط گردند.خمیری را که به دست امده است را در یخچال قرار دهید.گلوله هایی به اندازه یک گردو از مواد جدا کنید و روی کاغذ روغنی بگذارید.و روی آنها را سلفون کشیده و به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید.شکلات تلخ و شیری را به روش بن ماری روی حرارت غیر مستقیم ذوب کنید.و با استفاده از خلال چوبی ترافل را در شکلات شیری و یا در شکلات تلخ فرو کرده و روی کاغذ ها قرار دهید و به مدت دو ساعت ترافل های آماده شده را در یخچال بگذارید.

 

درباره نارگیل

آب نارگیل یک غذای ایده‏آل برای جایگزین کردن مایعات از دست رفته در اسهال می‏ باشد.سنگ‏های ادراری (مانند سنگ مثانه):برای درمان سنگ‏های ادراری، گل ‏های نارگیل را خشک کرده و پودر کنید و سپس آن را با ماست بخورید. آب نارگیل سردردی را که در اثر تماس زیاد با نور خورشید بروز می کند، تسکین می ‏دهد.جوشاندن ریشه نارگیل با مقدار کمی از انقوزه برای پاک سازی و رهایی از کرم ‏های روده بسیار نافع است. روغن کهنه نارگیل، تسکین دهنده سریع زخم ‏ها می ‏باشد.اضافه کردن شکر، عسل و پودر فلفل به آب نارگیل یک ترکیب مطلوب برای پیشگیری از استفراغ می‏ باشد. غرغره کردن شیره ی حاصل از نارگیل چرخ و رنده شده برای تسکین و معالجه‏ ی زخم‏های دهان مفید است.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *