سس قارچ مخصوص انواع غذا

سس قارچ مخصوص
سس قارچ مخصوص

اگر قصد دارید یک سس خوشمزه برای انواع غذا و فست فود تهیه کنید طرز تهیه سس قارچ را به شما پیشنهاد میکنیم. د رادامه مطلب زیر طرز تهیه سس قارچ مخصوص را به شما پیشنهاد میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سس قارچ مخصوص

  1. قارچ250 گرم
  2. پیاز1 عدد
  3. خامه1 پیمانه
  4. روغن2 قاشق غذاخوری
  5. نمک و فلفل به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه سس قارچ

قارچ ها را تکه تکه کنید تکه ها کوچک باشد بهتر است.پیاز ها را به صورت نگینی خرد کنید .ماهیتابه را روی گاز قرار دهید و قارچ ها را داخل ماهیتابه برای مدت زمان 5 دقیقه تفت دهید.پیاز و فلفل را در ماهیتابه بریزید و بگذارید تا نرم شوند.خامه را به مواد اضافه کیده و بگذارید تا مواد به حالت جوش برسد.وقتی که مواد به جوش آمد بگذارید تا مدت زمان 5 دقیقه روی حرارت ملایم بماند و مرتب مواد را به هم بزنید و بگذارید سرد شود. اگر دوست داشته باشید میتوانید گرم نیز آن را بخورید.این سس را میتوانید با انواع فست فود به خصوص هات داگ میل نمایید.

درباره قارچ

قارچ هایی را که سالم هستند و صدمه ندیده اند (اوایل باز شدن چترشان می باشند)، بخرید.بهترین شیوه نگهداری از قارچ‌هایی که از سلفون خارج شده‌اند این است که آنها را داخل پاکت‌های کاغذی قرار دهید و در یخچال بگذارید. قارچ‌ها را داخل کیسه فریزر نگذارید چون به علت تعریق، زود‌تر نرم و فاسد می‌شوند. قارچ‌ها تا چهار روز در یخچال سالم می‌مانند اما بعد از آن تازگی‌شان را از دست می‌دهند.با قرار دادن قارچ ها در پاکت کاغذی می توانید تا یک هفته آنها را سالم نگه دارید.قارچ ها را باید ابتدا به آرامی تمیز کرد و سپس شست. قارچ های پرورشی ممکن است خام هم خورده شوند، اما بیشتر قارچ ها را بایستی به شکل پخته مصرف کرد.از قارچ ها به صورت تازه، کنسرو شده، خشک شده و فریز شده استفاده می شود.

Check Also

سس انبه خانگی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین میوه های گرمسیری انبه است که از آن محصولات زیادی بدست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *