زیتون سوخاری شده خوش طعم

زیتون سوخاری شده
زیتون سوخاری شده

اگر میخواهید برای سفره رنگین خود یک پیش غذا را تهیه کنید زیتون سوخاری شده پیشنهاد خوبی است. امروز میخواهیم طرز تهیه این زیتون جدید را به شما آموزش دهیم. این زیتون بسیار عالی است.

مواد لازم برای تهیه زیتون سوخاری شده

  1. پنیر خامه‌ای 2 قاشق غذاخوری
  2. جعفری تازه خرد شده یک چهارم پیمانه
  3. پنیر فتا خرد شده یک سوم پیمانه
  4. زیتون سبز درشت 24 عددهسته‌ آن‌ها بیرون آورده شود.
  5. آرد یک چهارم پیمانه
  6. تخم‌مرغ زده شده یک عدد
  7. پودر سوخاری سه چهارم پیمانه
  8. روغن مایع نصف پیمانه

 

 

طرز تهیه زیتون سوخاری شده

پنیر خامه ای و جعفری و پنیر فتا را اخل یک کاسه بریزید و آنها را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.از مخلوطی که تهیه کرده اید کمی بردارید و داخل زیتون ها بریزید تا پر شوند.ارد را داخل یک کاسه بریزید و داخل یک کاسه دیگر تخم مرغ بریزید و هم بزنید در کاسه سوم پودر سوخاری بریزید.زیتون های ÷ر شده را داخل آرد بزنید و داخل تخم مرغ بزنید و دست آخر داخل آرد سوخاری بغلتانید.روغن را گرم کنید و زیتون ها را داخل آن بیندازید تا به مدت زمان 2 دقیقه سرخ شوند و طلایی رنگ گردند.زیتون هایی را که درون روغن گذاشته اید و سرخ کرده اید روی یک حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی انها گرفته شود.

 

درباره زیتون

زیتون سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع تک زنجیره ای به نام اولئیک اسید می باشد و می‌تواند از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری کند. روغن زیتون، همچون خود زیتون دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب غیر اشباع تک زنجیره ای است که در کاهش فشار خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی نقش دارد.زمانی که رادیکال‌های آزاد باعث اکسید شدن کلسترول در بدن می‌شوند، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. رگ‌های خونی آسیب می‌بینند و چربی در شریان‌های بدن انباشته می‌شود. همه این موارد شرایط سکته قلبی را فراهم می‌کند. مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زیتون سیاه از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری می‌کنند و می‌توانند مانع نارسایی‌های قلبی و سکته‌های قلبی شوند.

Check Also

پیتزا تک نفره برای پیش غذا

پیتزا تک نفره یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشد که در همه ای جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *