سوپ برنج زمستانی عالی

سوپ برنج زمستانی
سوپ برنج زمستانی

اگر میخواهید برای زمستان خود یک سوپ خوشمزه تهیه کنید طرز تهیه سوپ برنج زمستانی را به شما پیشنهاد میکنیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این سوپ عالی را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سوپ برنج زمستانی

  1. برنج: ۱/۲پیمانه
  2. آرد برنج یک قاشق غذاخوری
  3. سینه مرغ یک تکه
  4. ماست نصف پیمانه
  5. ادویه (نمک،فلفل،زرد چوبه) به میزان لازم
  6. تخم مرغ یک عدد
  7. کره دو قاشق سو پخوری
  8. پیاز و نعناع داغ به میزان لازم
  9. آب چهار لیوان

 

 

طرز تهیه سوپ برنج زمستانی

در ابتدا برای تهیه سوپ برنج مرغ را تمیز کنید و بشویید برنج را نیز پاک کنید و بشویید .ماهیتابه را روی گاز قرار دهید پیاز را سرخ کنید پیاز سرخ شده را بهمراه مرغ و برنج در کره تفت بدهید.سه لیوان آب را به مواد اضافه کنید و بگذارید روی حرارت ملایم تا به خوبی سوپ جا بیفتد.

 

درباره ماست

قدمت ماست یونانی به یونان باستان باز‌ می‌گردد. به سرزمینی که آن را خواستگاه دموکراسی می‌شناسند که در پیشرفت تمدن غرب مؤثر بوده است. تمدنی که بازی‌های ورزشی (المپیک) را برای نشان دادن قابلیت‌های شگفت انگیز بدن انسان بنیان نهاد.ماست یونانی سرشار از مواد عضلات ساز، پروتئین چربی‌سوز شکم، کلسیم قوی‌کننده‌ی استخوان‌ها و پروبیوتیک سفت‌کننده‌ی شکم است که هم اکنون به عنوان نشانه‌ی بهبودی عملکردبدن ماست شناخته می‌شود. البته باید این را هم بدانید که اگر هر کدام (چه ماست یونانی و چه ماست معمولی) را از نوع بدون قند آن انتخاب کنید بهترین گزینه برای یک میان‌وعده‌ی سالم را در اختیار خواهید داشت. خیلی نگران نشوید، ماست یونانی چیز عجیب و غریب و دور از دسترسی نیست و در واقع همان ماست معمولی چکیده‌ی خودمان است که حدودا دو تا سه برابرِ ماست معمولی، شیر برای تهیه‌ی آن استفاده می‌شود.

Check Also

سوپ جو و قارچ زمستانی لذیذ

یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید سوپ جو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *