بادمجان پنیری بی نظیر و لذیذ

بادمجان پنیری بی نظیر
بادمجان پنیری بی نظیر

اگر میخواهید یک غذای جدید برای منزل تهیه کنید طرز تهیه بادمجان پنیری بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای عالی را به شما آموزش میدهیم.این خوراک بسیار خوشمزه میباشد.

مواد لازم برای تهیه بادمجان پنیری بی نظیر

  1. بادمجان ۲ عدد درشت
  2. نمک به میزان لازم
  3. روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم
  4. سس گوجه فرنگی فوری حدود ۴ پیمانه
  5. خامه ی صبحانه به میزان لازم
  6. پنیر پارمسان یا پنیر گودا (رنده کرده) به میزان لازم

 

 

طرز تهیه بادمجان پنیری بی نظیر

سر بادمجان ها را ببرید و آنها را با رنده های مخصوص ورق ورق نیم سانتی متری بزنید تا 12 ورقه بادمجان درست شود.دو طرف بادمجان های ورقه شده نمک بریزید و در صافی بگذارید و به مدت زمان یکساعت بگذارید تا بماند.بادمجان ها را با یک قاشق فشرده تا آب اضافی آن در برود و بگذارید روی یک حوله کاغذی گذاشته تا فاقد رطوبت شود.2 قاشق روغن را داخل ماهیتابه بریزید و بگذارید روی اجاق تا گرم شود بادمجان ها را در روغن سرخ کنید و بگذارید داخل صافی تا روغن آن بیرون رود سس گوجه فرنگی را در یک ظرف نسوز بریزید.

مقداری از مواد میانی برای بادمجان را روی ورق قرار دهید و بادمجان را رول کنید بادمجان هایی را که رول کرده اید را داخل ظرف و روی سس ها بچینید و یک قاشق سوپخوری روی هر رول بریزید و خوراک را به مدت زمان 20 تا 25 دقیقه در فر و در 200درجه سانتی گراد قرار دهید خوراک را از فر در آورده و روی آن را پنیر بپاشید.این بادمجان ها را میتوانید با زیتون و ریحان نیز تزیین کنید.بادمجان پنیری را میتوانید به گونه ای دیگر نیز تهیه کنید یعنی پنیر را داخل بادمجان بریزید و بعد داخل فر بگذارید.

 

 

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *