اسموتی کیوی و اسفناج تازه

اسموتی کیوی و اسفناج
اسموتی کیوی و اسفناج

اگر قصد دارید یک نوشیدنی زمستانه برای اعضای خانواده تهیه کنید طرز تهیه اسموتی کیوی و اسفناج را به شما بانوان عزیز پیشنهاد میکنیم.در ادامه طرز تهیه این نوشیدنی را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه اسموتی کیوی و اسفناج

  1. برگ اسفناج ۳ پیمانه
  2. کیوی (پوست کنده و خردشده) ۲ عدد
  3. شکر ۱۰۰ گرم
  4. آبلیمو ۳ قاشق سوپ خوری
  5. یخ خرد شده ۱۰۰ گرم

 

طرز تهیه اسموتی کیوی و اسفناج

برای تهیه این اسموتی باید از برگ های ظریف اسفناج و کیوی هایی که خیلی نرسیده است استفاده کنید.کیوی و اسفناج را داخل مخلوط کن بریزید و شکر و آبلیمو را نیز روی آن بریزید و مواد را با هم ترکیب کنید و میکس کنید.درب میکسر را بسته و تا جایی که مواد نرم و یکدست گردند با هم مواد را مخلوط کنید.درب مخلوط کن را باز کنید و تکه های یخ را به آن بیفزایید و دوباره میکسر را مخلوط کنید تا یخ ها خرد شده و ریز شوند.اسموتی را رد سه تا لیوان بریزید و از خود کیو برای تزیین اسموتی استفاده کنید.برای رژیمی کردن اسموتی از عسل به جای شکر استفاده کنید.

 

درباره کیوی

کیوی ایده آل ترین میوه در رویارویی و مقابله با بیماری های عصر حاضر است. حجم بالای ویتامین C موجود در آن، از کیوی میوه ای برای مقابله با اضطراب و حالات عصبی ساخته است.کیوی استرس را کاهش می دهد بطوریکه مصرف آن به ما این امکان را می دهد تا احساسی بهتر و برای رویارویی با مشکلات و موانع زندگی روزانه، قوی تر باشیم.
پزشکان توصیه می کنند که اگر قصد رفتن به یک مصاحبه استخدامی و یا یک جلسه مهم را دارید،

حتماً قبل از آن کیوی میل کنید.میزان فیبرهای محلول در کیوی بسیار بالاست، به همین دلیل با مصرف کیوی، عمل هضم و حرکات روده بهتر انجام می گیرد و در نتیجه امکان بروز یبوست کاهش می یابد.اگر کیوی در وعده صبحانه مصرف شود، برای عمل دفع بسیار مفید خواهد بود. می توانید کیوی را همراه با میوه های دیگر، با ماست و یا با غلات میل کنید که در این صورت دفع مدفوع از بدن سریع تر و آسان تر انجام می گیرد.

 

Check Also

اسموتی سبزیجات نوشیدنی پرخواص

فکر کنم تا به حال اسموتی های زیادی را میل کرده باشید ولی تا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *