رشته فرنگی با سبزیجات تازه کره ای

رشته فرنگی با سبزیجات تازه
رشته فرنگی با سبزیجات تازه

غذاهای کره ای واقعا اشتهای ما را بر می انگیزد و ما را وامیدارد که یک غذای خوشمزه کره ای در منزل تهیه کنیم. در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه رشته فرنگی با سبزیجات تازه کره ای را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم براي تهیه رشته فرنگی با سبزیجات تازه

  1. رشته فرنگي نشاسته( نودل ) يك بسته
  2. گوشت گاو 150 گرم
  3. اسفناج يك دسته
  4. هويج متوسط1 عدد
  5. پياز متوسط 1 عدد
  6. قارچ1 بسته
  7. سير چند حبه
  8. پيازچه 8 عدد
  9. سس سويا ، روغن كنجد ، شكر ، فلفل به ميزان لازم
  10. كنجد پوست كنده 1ليوان

 

طرز تهيه رشته فرنگي با سبزيجات تازه

قارچ ها را به صورت خلالی خرر کرده و هویج را نیز خلال کنید پیازچه ها را نیز خوب خرد کنید.پیاز ها را نیز خلالی کنید.گوشت گاو را نیز به صورت نوارهای باریکی ببرید.مواد خرد شده را کنار بگذارید.رشته فرنگی را داخل آب جوش بریزید و به مدت سه دقیقه بگذارید تا نرم شوند و سپس آبکشی کنید و دابخ یک کاسه بریزید.میتوانید رشته ها را به صورت تکه تکه کنید.اسفناج ها را داخل آب جوش بریزید تا پخته شود.

سپس در آبکش بریزید و در آب سرد بریزید و به تکه های 5 سانتی برش بزنید.1/2 ژیمانه سس سویا و 1/2 پیمانه روغن کنجد را با یکدیگر مخلوط کنید و در یک کاسه جدا بریزید.هویج را داخل یک ماهیتابه بریزید و آن را تفت دهید و کنار بگذارید پیاز را نیز تفت دهید تا طلایی شده و به هویج اضافه کنید پیازچه ها را نیز تفت دهید و به هویج اضافه کنید.گوشت گاو را در ماهیتابه بریزید و خوب بهم بزنید تا بخوبی پخته شود.سیر و سس سویا اضافه کنید و خوب مواد را بهم بزنید و شکر را نیز به مواد اضافه کنیدو مواد را بخوبی با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا مواد خوب مخلوط شوند.دست آخر رشته ها را با کنجد به مواد اضافه کنید.

Check Also

پای پاستا فوق العاده برای کودکان

اگر کودک شما عاشق ماکارونی و پاستا است و میخواهید در تهیه این غذا تغییر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *