تخم مرغ شکم پر عالی برای صبحانه

تخم مرغ شکم پر عالی
تخم مرغ شکم پر عالی

اگر صبحانه ای لذیذ برای یک روز عالی میخواهید طرز تهیه تخم مرغ شکم پر عالی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای خوشمزه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه تخم مرغ شکم پر عالی

  1. تخم مرغ پخته ۲ عدد بزرگ
  2. پیازچه ریز شده ۲ قاشق مرباخوری
  3. جعفری خرد شده ۲ قاشق مرباخوری
  4. خردل یک دوم ق.م
  5. سس مایونز ۱ قاشق غذاخوری
  6. سس گوجه فرنگی(کچاپ) ۱ قاشق غذاخوری
  7. نمک وفلفل به میزان لازم
  8. زیتون سیاه ۵ عدد
  9. تخم مرغ شکم پر
  10. طرز تهیه تخم مرغ شکم پر

 

 

طرز تهیه تخم مرغ شکم پر

تخم مرغ های مورد نظر را آب پز کنید و پس از اینکه پخت با دقت از وسط به دو نیم مساوی تقسیم کنید سعی کنید برش طولی باشد.زرده تخم مرغ را با یک چنگال له کنید و داخل یک کاسه بریزید و با آن سس مایونز و پیاز و جعفری ریز شده و خردل و نمک و فلفل خوب مخلوط کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود.مواد را داخل یک قیف بریزید و همراه یک کاسوره دشت داخل سفیده ها بریزید و روی آن را با مواد دلخواه خود تزیین کنید.زرده تخم مرغی که میپزید باید کامل پخته و سفت شده باشد.

 

درباره تخم مرغ آب پز

یک عدد تخم مرغ 100 گرمی حاوی 5/12گرم پروتئین است که معادل 11 درصد نیاز روزانه ما محسوب می شود. پروتئین ها در اکثر عملکردهای سلولی بدن شرکت دارند. محققان روی افرادی که رژیم لاغری گرفته اند بررسی هایی انجام داده و مشاهده کردند افرادی که به مدت 8 هفته، هر هفته 5 مرتبه تخم مرغ برای صبحانه خورده اند بیشتر از بقیه افراد لاغر شده اندتخم مرغ تخم مرغ یک ماده غذایی مناسب و سرشار از پروتئین و ویتامین است و افراد زیادی در دنیا از این ماده غذایی استقبال می کنند و در اکثر وعده های خود از این چاشنی استفاده می کنند.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *