خوراک بال مرغ ترد بی بدیل

خوراک بال مرغ ترد
خوراک بال مرغ ترد

یکی از بهترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید خوراک بال مرغ ترد است. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این خوراک عالی را به شما آموزش میدهیم.این خوراک برای مهمانی های خودمانی مناسب است.

مواد لازم برای تهیه خوراک بال مرغ ترد

  1. بال مرغ 900 گرم
  2. نمک 1 قاشق چایخوری
  3. فلفل 1/2 قاشق چایخوری
  4. پودر سیر 1/2 قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه خوراک بال مرغ ترد

بال مرغ را به روش های متفاوتی میتوان تهیه کرد یکی از این خوراک ها خوراک بال مرغی است که ترد شده است.بال مرغ در این غذا بسیار ترد و برشته است.این غذا بسیار راحت تهیه میشود.نوک مرغ ها را بگیرید و آنها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید.یک قابلمه را روی گاز قرار دهید و بگذارید تا آب به جوش آید.بال ها را رد داخل آب بیندازید و بگذارید تا به مدت 6 تا 7 دقیقه در آب جوش بپزد.این گونه مرغ شما ترد تر میشود.داخل یک کاسه کوچگ نمک و فلفل و پودر سیر را با یکدیگر مخلوط کنید.بال ها را خشک کنید و دو طرف آن را از مخلوط نمکی که درست کرده اید بریزید.بعد از پختن بال ها آنها را روی یک دیس بچینید و درون فر در دمای 230 درجه سانتی گراد قرار دهید .اگر سینی شیار دار باشد و شیار ها را چرب کنید مرغ شما خوشمزه ترمیشود.

 

مضرات بال

در بال و گردن مرغ حاوی ترکیب‌های هورمونی، به‌ خصوص تركیب‌های استروییدی باشد، از آنجا كه این هورمون شبیه هورمون‌های جنسی است، هم در مردان و هم در زنان باعث بروز عوارضی خواهد شد. البته این فقط در مورد گوشت طیور نیست و هر ماده غذایی‌ که آلودگی هورمونی یا دارویی داشته باشد، می‌تواند به‌خصوص در خانم‌ها باعث افزایش موهای زائد در صورت، پرمویی و جوش و در آقایان باعث بروز آکنه‌های شدید پوستی شود.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *