ساق مرغ عسلی یک غذای خاص

ساق مرغ عسلی
ساق مرغ عسلی

اگر میخواهید غذای خوشمزه ای را در منزل تهیه کنید طرزتهیه ساق مرغ عسلی را به شما آموزش میدهیم که یک غذای خاص نیز میباشد. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برایب تهیه ساق مرغ عسلی

  1. ساق مرغ با پوست 8-10 عدد
  2. سرکه بالزامیک 1/2 پیمانه
  3. عسل 1/4 پیمانه
  4. سس سویا 1/4 پیمانه
  5. سیر رنده شده 2 حبه
  6. نمک و فلفل به مقدار کافی

 

 

طرز تهیه ساق مرغ عسلی

این غذا درست کردنش خیلی را حت و آسان است.در ابتدای کار سرکه بالزامیک و سس سویا و عسل و سیر رنده کرده را در یک کاسه کوچک بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید.یک سینی گود و یا یک ظرف پیرکس را آماده کنید .دمای فر باید روی 180 درجه سانتی گراد تنظیم باشد و گرم شود.ساق های مرغ را داخل سس فرو برده و خوب آغشته کنید و آنها را داخل یک سینی بک سینی بچینید و سس باقیمانده را روی مرغ ها بریزید و این ظرف را برای مدت زمان 45 دقیقه در فری را که از قبل گرم کرده اید قرار دهید.بگذارید تا مرغ ها به خوبی پخته شود.بعد از 25 دقیقه مرغ ها از فر بیرون بیاورید و ساق ها را برگردانید تاغ دو طرذف مرغ ها به خوبی پخته شوند.ساق ها را از فر بیون بیاورید و در یک دیس زیبا بچینید و میل کنید.

 

درباره عسل

مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. نرم کننده حاوی عسل، از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و باعث براقی مو می شود.روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *