سوفله هویج سالم مخصوص با کلاس ها

سوفله هویج سالم
سوفله هویج سالم

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تیهه کنید سوفله ها هستند.امروز میخواهیم طرز تهیه یکی از خوشمزه ترین سوفله ها را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سوفله هویج سالم را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سوفله هویج سالم

  1. کره مارگارین 1/2 فنجان
  2. هویج خرد شده نیم کیلو
  3. شکر 3/4 فنجان
  4. نمک و فلفل به میزان کافی
  5. تخم مرغ 3 عدد
  6. بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
  7. اسانس وانیل قاشق چای‌خوری
  8. آرد قاشق غداخوری

 

طرز تهیه سوفله هویج سالم

فر را روی درجه 180 تنظیم نمایید.قالب سوفله را با کمی کره چرب نمایید.هویج ها را پوست گرفته و خردنمایید هویج هایی را که خرد کرده اید را در یک قابلمه ای که با آب و نمک پر شده است روی حرارت متوسط بگذارید تا جوش بخورد و به مدت 15 تا 20 دقیقه بگذارید تا نرم شده و سپس آبکشی کنید.کره و اسانس وانیل و تخم مرغ را داخل یک ظرف ریخته و با هم ترکیب نمایید ارد و بیکینگ پودر و نمک و شکر را به آن اضافه نمایید و خوب هم بزنید. ÷وره هویج را نیز اضافه نمایید و همه مواد را در میکسر بریزید و خوب هم زده تا ترکیب یکنواختی حاصل گردد.مایه سوفله را در قالب ها بریزید و به مدت 45 دقیقه داخل فر بگذارید تا روی آنها برشته و طلایی گردد.

درباره هویج

برای برطرف کردن یبوست یک کیلو هویج را رنده کنید و در مقدری آب دو ساعت بجوشانید تا مانند ژله در آید صبح ناشتا چند قاشق بخوریدبرای درمان یرقان صبح ناشتا آب هویج بخورید.اگر می خواهید چاق شوید بعنوان صبحانه باید آب هویج بخوریدآب هویج در صبح ناشتا مواد سمی را از خون خارج می کندکسانی که آسم دارند صبح ناشتا آب هویج با شیر میل کنند.کسانی که دردهای رماتیسمی، مفصلی و نقرس دارند صبح ناشتا هویج میل کنند.کسانی که کم‎خون هستند صبح ناشتا یک لیوان آب هویج با کمی عسل میل کنند.

Check Also

دسر سوفله پرتقال مدرن و لذیذ

دسر ها یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی است که در دنیا طرفدارن زیادی دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *