زیتون پرورده ایتالیایی جدید

زیتون پرورده ایتالیایی
زیتون پرورده ایتالیایی

زیتون ها از خوشمزه ترین چاشنی هایی هستند که میتوانید در منزل تهیه کنیید.امروز میخواهیم طرز تهیه زیتون پرورده ایتالیایی را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این زیتون پرورده را میتوانید با انواع غذاها میل کنید.

مواد لازم برای تهیه زیتون پرورده ایتالیایی

  1. زینون بی هسته 250 گرم
  2. سرکه سفید 4 قاشق غذاخوری
  3. فلفل سیاه به مقدار کافی
  4. روغن زیتوت به مقدار لازم
  5. سبزی معطر 4 قاشق غذاخوری
  6. نمک به میزان لازم

 

 

طرز تهیه زیتون پرورده ایتالیایی

در ابتدا همه مواد را آماده نمایید سبزی های معطر را خرد کنید و زیتون بی هسته را داخل سبزی های معطر بریزید سرکه سفید را به مواد اضافه کرده و هم بزنید هم چنین روغن زیتون و نمک و فلفل سیاه را به مواد اضافی کنیبد و هم بزنید.مواد را در یک شیشه بریزید و در جای خنک قرار دهید.

 

درباره زیتون

زیتون سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع تک زنجیره ای به نام اولئیک اسید می باشد و می‌تواند از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری کند. روغن زیتون، همچون خود زیتون دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب غیر اشباع تک زنجیره ای است که در کاهش فشار خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی نقش دارد.زمانی که رادیکال‌های آزاد باعث اکسید شدن کلسترول در بدن می‌شوند، اتفاقات متعددی رخ می‌دهد. رگ‌های خونی آسیب می‌بینند و چربی در شریان‌های بدن انباشته می‌شود. همه این موارد شرایط سکته قلبی را فراهم می‌کند. مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در زیتون سیاه از اکسیداسیون کلسترول جلوگیری می‌کنند و می‌توانند مانع نارسایی‌های قلبی و سکته‌های قلبی شوند.علاوه بر این، زیتون غنی از ترکیبات فنولی نظیر هیدروکسی تیروزول است که همانند یک ماده ضد انعقادی عمل می‌کند و به این صورت احتمال ایجاد لخته‌های خون را کاهش می‌دهد. ترکیبات فنولی تنش رگ‌های خونی را برطرف نموده و عروقی خونی را متسع می کنند. همین امر موجب می‌شود جریان خون در بدن به خوبی انجام شود و اکسیژن رسانی به سایر ارگان‌های بدن نیز تسهیل گردد.

Check Also

روش تهیه شیشلیک ایتالیایی

در خدمت شما همراهان گرامی سایت فست فود هستیم با یک آموزش دیگر از غذاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *