دمنوش لیمو و پرتقال دلچسب

دمنوش لیمو و پرتقال
دمنوش لیمو و پرتقال

اگر میخواهید یک دمنوش خوشمزه را به شما آموزش دهیم طرز تهیه دمنوش لیمو و پرتقال را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این دمنوش عالی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دمنوش لیمو و پرتقال

  1. پوست لیمو یک قاشق غذاخوری
  2. پوست پرتقال یک قاشق غذاخوری
  3. چای سبز یک قاشق غذاخوری
  4. آویشن خشک یک قاشق چایخوری
  5. آبجوش یک لیوان

 

 

طرز تهیه دمنوش لیمو و پرتقال

پوست لیمو و پوست پرتقال و چای سبز و آویشن را داخل یک صافی قوری ریخته و یک فنجان آب جوش را روی آن بریزید.اجازه بدهید تا 5 دقیقه خوب مواد دم بکشد.مواد را درون یک لیوان بریزید و آب جوش را نیز به آن اضافه فرمایید و با پوست لیمو و پرتقال آن را زیبا و خوش عطر نماییدحفظ کند.

درباره لیمو

لیمو جز خوراکی‌های رایج در هر آشپزخانه‌ای است. از لیمو می‌توانیم در پخت غذا یا درست کردن نوشیدنی استفاده کنیم. لیمو نه تنها میوه‌ی طعم‌داری است که می‌تواند طعم غذا را تغییر دهد، بلکه خواص شگفت‌انگیز بسیاری نیز دارد.لیمو جزء مرکبات است؛ یعنی این میوه سرشار از ویتامین C است. لیمو دارای کالری اندکی است؛ و علاوه بر ویتامین C حاوی کلسیم، پتاسیم، فیبر پکتین، و مقداری کمی ویتامین A، فسفر، آهن، و منیزیوم است. لیمو یک ضد باکتری و ضد عفونی طبیعی است و می‌تواند علیه بسیاری از عفونت‌ها مبارزه کند.ترکیب آب و لیمو روحیه‌مان را شاداب می‌کند و با نوشیدن آن احساس می‌کنیم حال‌مان بهتر است؛ ولی فواید لیمو به همین جا ختم نمی‌شوند. این موجود شگفت‌انگیز طبیعی بی‌شمار فایده دارد که سخاوتمندانه همه را در اختیارتان گذاشته است. لیمو می‌تواند پوست صورت‌تان را درخشان کند، لک‌ها را بر طرف نماید، به موهای‌تان درخشندگی ببخشد، دستگاه ایمنی‌تان را تقویت کند، سرعت بروز نشانه‌های پیری را کاهش دهد، و فشار خون‌تان را تنظیم نماید.

Check Also

هات چاکلت وانیلی نوشیدنی خاص

اگر میخواهید یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *