پاپ کرن مرغ فوق العاده

پاپ کرن مرغ
پاپ کرن مرغ

پاپ کرن ها از فوق العاده ترین غذاها میباشد. د رادامه مطلب زیر میخواهیم طرز تهیه یکی از خوشمزه ترین پاپ کرن ها را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه پاپ کرن مرغ را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پاپ کرن مرغ

  1.  2 عدد سینه مرغ بدون استخوان
  2. 6 قاشق غذاخوری سس تند
  3. دو پیمانه مخلوط پنکک
  4. یک پیمانه آب
  5. نصف قاشق چایخوری پودر سیر
  6. نصف قاشق چایخوری سس تند و ادویه‌دار
  7. دو قاشق چایخوری سرکه سفید
  8. یک قاشق چایخوری نمک
  9. سس تَبَسکو
  10. روغن گیاهی
  11. پسس بلوچیز
  12. ساقه کرفس

طرز تهیه پاپ کرن مرغ

سینه های مرغ را به تکه های کوچک برش دهید و آنها را داخل یک کاسه بریزید دو قاشق غذاخوری از سس تند را روی آنها ریخته و آنها را هم بزنید .1/2 پیمانه پودر پنکیک را داخل یک کاسه متوسط بریزید و بگذارید کنار .2 پیمانه باقیمانده از آن را در یک کاسه بزرگ ریخته و روی آنها کمی آب ریخته و هم بزنید.4 قاشق غذاخوری سس فلفلی و پودر سیر و سس گوجه فرنگی که ادویه دار شده و نمک و سس تیسکو را اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا همه کامل یکدست گردند.روغن گیاهی را داخل ماهیتابه ریخته تا کامل داغ گردد.تکه های مرغ را درون کاسه آرد بیندازید و آن را بغلتانید تا همه مرغ ها را بپوشاند. آنها را درون مایه خمیر انداخته و دست آخر در روغن قرار دهید تا پخته و طلایی گردند.آنها را روی دستمال کاغذی حوله‌ای قرار دهید تا روغن اضافه‌شان گرفته شود.مرغ ها را درون قیف پاپ‌کرن بریزید و با سس بلوچیز، ساقه کرفس و سس تبسکو سرو کنید.

درباره پاپ کرن

پوست ذرت بوداده، سرشار از آنتی اکسیدان است. منظور از پوست، همان‌هایی است که معمولا بین دندان‌هایمان گیر می‌کند و جویدنشان هم سخت است! آنتی اکسیدان موجود در پاپ‌کورن، اسمش پلی فنول است. پلی فنول‌ها با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه کرده و در نتیجه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و آسیب‌های سلولی مفید است. پاپ کورن همچنین دارای آنتی اکسیدان دیگری بنام فرولیک اسید است که در غذاهایی همچون برنج، جو، لوبیا و دیگر دانه‌های کامل یافت می‌شود.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *