تارت تمشک لذیذ مناسب میهمانی

تارت تمشک لذیذ
تارت تمشک لذیذ

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید تارت ها هستند. در ادامه مطلب زیر میخواهیم طرز تهیه تارت تمشک لذیذ را به شما بانوان گرامی اموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه تارت تمشک لذیذ

  1. 1بسته (16.5 اونس) خمیر کوک
  2. 1ی(8 اونس) بسته پنیر خامه ای
  3. ¼ فنجان شکر
  4. پوسته 1 پرتقال
  5. ½ قاشق چای خوری عصاره وانیل
  6. 32تمشک تازه

 

 

طرز تهیه تارت تمشک

فر را روی 350 درجه سانتی گراد تنظیم کنید .مافین های کوچک را با یک اسپری پخت پوشش مناسب را دهید.خمیر شیرینی را به 32 قسمت مساوی تقسیم نمایید .دست هایتان را به آرد آغشته نمایید توپ های خمیر را مانند تارت درست نمایید تارت را به مدن 11 تا 12 دقیقه بگذارید در فر تا طلایی رنگ گردند.بگذارید تا 10 دقیقه در یک ماهیتابه بماند.تارت ها را روی سیم خنک نمایید.پنیر خامه ای و شکر و پوست پرتقال و وانیل را با یک میکسر با همدیگر ترکیب نمایید.یک قاشق پنیر خامه ای را روی تارت ریخته و یک تمشک روی آنها قرار دهید و بگذارید تا تارت ها خنک گردند.میتوانید تعداد بیشتری روی تارت تمشک قرار دهید.

درباره تمشک

گونه تمشک در جنگلهای شمال کشور از گرگان ، آستارا و همچنین در آذربایجان و کردستان و بختیاری و لرستان و کرمان و خراسان و دامنه های جنوبی البرز انتشار دارد : و در الیکا واقع در شمال شرقی کندوان تا 2500 متری ارتفاع از سطح دریا دیده شده است انشعابات آن گرد آلود و بدون گوشه و ضلع با خارهای خرد و غده ای است و با جست های ریشه جوش تکثیر می شود. برگهایش غشائی و دارای کرکهای پراکنده است برگچه انتهایی آن تخم مرغی چهار گوش و با قاعده ای کم و بیش قلبی شکل است. گوشوارک های آن نیزه ای می باشد پا یک های گل آن خزی و با غده های فلسی است کاسه آن کرکدار و به میوه اتصال دارد.

Check Also

مینی تارت میگو یک شام با کلاس

امروز میخواهیم طرز تهیه یک غذای باکلاس دریایی با میگو را به شما عزیزان آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *