ماکارونی رنگین کمانی زیبا

ماکارونی رنگین کمانی
ماکارونی رنگین کمانی

اگر میخواهید طرز تهیه یک غذای زیبا را برای فرزندان خود تهیه کنید طرز تهیه ماکارونی رنگین کمانی زیبا را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرزتهیه این ماکارونی خوشمزه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ماکارونی رنگین کمانی

  1. رنگهای مجاز خوراکی
  2. ماکارونی آشیانه ای
  3. چیپس پارمزان

 

 

طرز تهیه ماکارونی رنکین کمانی

حدود 20 قطره از هر رنگ غذا را با 2 قاشق غذاخوري آب داخل هر کيسه زيپ دار بريزيد.در حاليکه ماکاروني ها در حال پختن داخل آب هستند، مواد رنگي را آماده کنيد. از هر رنگي که دوست داريد استفاده کنيد، ولي اينجا ما از رنگ هاي قرمز، نارنجي، زرد، سبز، آبي و بنفش استفاده کرديم. حدود 20 قطره از هر رنگ غذا را با 2 قاشق غذاخوري آب داخل هر کيسه زيپ دار ریخته و بعد آن را.بعد از حرارت دادن ماکاروني، آب آن را بگيريد و فوراً آب سرد روي آنها بريزيدوقتي ماکاروني را حرارت داديد، آب آن را بگيريد و زود آب سرد روي آنها ریخته تا زیاد از حد پخته نشود.

ماکاروني را تقسيم نمایید و هر بخش را داخل کيسه هاي رنگي ریخته زيپ آنها را ببنديد و هر کيسه را خوب تکان دهيد تا رنگ غذا کاملاً به خورد ماکارونيهایتان برود. حداقل يک دقيقه براي هر کيسه وقت و سپس کيسه ها را يکي يکي باز نمایید و داخل سبد بريزيد و دوباره با آب سرد آبکشي کنيد تا رنگ هاي اضافي شسته شود و آنها را داخل قابلمه بريزيد. ماکاروني را خوب هم بزنيد.سس دلخواهتان را به ماکاروني اضافه کنيد و اگر دوست داشتيد پنير پارمزان هم اضافه کنيد.

 

 

طرز تهیه چیپس های پارمزان

چيپس پارمزان با اين ماکاروني خيلي خوشمزه مي شود و شکل آن هم مثل ابري روي اين رنگين کمان است.فر را روي درجه 350 قرار دهید. روي سيني فر يک کاغذ روغني بگذاريد و براي هر ابر پارمزاني، 2 قاشق غذاخوري پنير پارمزان به شکل دايره بريزيد. بهتر است از قالب گرد استفاده کنيد.براي هر ابر پارمزاني، 2 قاشق غذاخوري پنير پارمزان به شکل دايره بريزيد.بعد حدود 4 تا 5 دقيقه آنها را داخل فر حرارت دهيد تا پنيرها آب شوند و لبه هاي آنها طلايي شود. سيني را بعد از 5 دقيقه از فر درآوريد و کاغذ روغني را در جايي بگذاريد بمانند تا سرد شود و آماده سرو کردن شود. بهتر است پنيرها را قبل از ماکاروني آماده کنيد.

Check Also

رول گوشت و انبه دلچسب

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید رول ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *