بستنی عسلی مخصوص صبحانه

بستنی عسلی مخصوص
بستنی عسلی مخصوص

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل نمایید .در ادامه مطلب زیر طرز تهیه بستنی عسلی مخصوص را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه بستنی عسلی مخصوص

  1. ۲۵۰ میلی‌لیتر شیر
  2. 125گرم عسل
  3. 2عدد زرده تخم‎مرغ
  4. 150میلی‌لیتر خامه پرچرب هم‎زده شده

 

طرز تهیه بستنی عسلی مخصوص

شیر را داخل یک ظرف ریخته و عسل را نیز به آن بیفزاییدو خوب مواد را بهم بزنید تا شیر جوش بخورد.دو عدد زرده تخم مرغ را در یک ظرف جدا بریزید و خوب بهم بزنید و خامه را نیز به آن اضافه کرده و خوب آنها را میکس نمایید آنها را داخل شیر که در حال جوشش است ریخته و خوب با یکدیگر میکس کنسد.مخلوطی را که به دست آمده است را در یک ظرف بریزید و بگذارید تا خنک گردد.مایع به دست آمده را درون دستگاه بستنی‎ساز بریزید و دستورالعمل دستگاه را دنبال کنید. اگر دستگاه بستنی‎ساز در خانه ندارید روش دستی آن هم بسیار خوش‎مزه خواهد بود. باید این مایع را در ظرفی در فریزر قرار دهید و هر ۱۰ دقیقه آن را بیرون آورده و حسابی هم بزنید تا زمانی که کاملا فریز شود.

درباره عسل

آنزیم های طبیعی موجود در آن، روند هضم غذا را بهبود می بخشد.مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند.خاصیت ضد قارچی دارد.با جویدن موم آن، علایم تب یونجه بهبود می یابد.تشنگی و علایم گرمازدگی را برطرف و سکسکه را متوقف می کند.خاصیت ملین دارد.مخلوط آن با فلفل سیاه و زنجبیل آسم را تسکین می دهد.آب سیر همراه با عسل، فشارخون را کنترل می کند مخلوط عسل، دارچین در آب جوش، در بهبود آرتریت، عفونت مثانه و نفخ معده موثر است. کلسترول مضر را کاهش می دهد و ویروس ها را از بین می برد. روند پیری را کند، قدرت شنوایی را تقویت و بوی بد دهان را رفع می کند.

Check Also

بستنی یخی هندوانه ای گوارا

با رسیدن فصل گرما بازار خوردن بستنی داغ میشود.در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *