قارچ شکم پر با میگو خوشمزه

قارچ شکم پر با میگو
قارچ شکم پر با میگو

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید انواع غذا با قارچ است. د رادامه مطلب زیر طرز تهیه قارچ شکم پر با میگو را به شما بانوان با سلیقه در منزل آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه قارچ شکم پر با میگو

  1.  قارچ دکمه ای
  2. 8تا ۱۲ عدد میگو
  3. 2عدد گوجه فرنگی
  4. ۲ حبه سیر
  5. 2قاشق غذاخوری ریحان خرد شده
  6. آب نصف لیمو
  7. نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
  8. نصف قاشق چای خوری فلفل قرمز
  9. 2الی ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی

 

 

طرز تهیه قارچ شکم پر با میگو

در ابتدا گوجه فرنگی ها را بشویید و به صورت ریز خرد نمایید.برگ های ریحان را خرد کنید و به گوجه فرنگی ها را به مواد اضافه نمایید .سیر را پوست بگیرید و به صورت ریز خرد نمایید .1/2 قاشق چایخوری از سیر را به گوجه فرنگی و ریحان اضافه نمایید .باقیمانده سیر را برای قارچ و میگو ها نگه دارید.مقداری نمک و فلفل سیاه و آب لیمو و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به مواد بیفزایید .خوب هم بزنید تا به جشم مواد برود.فر را روی درجه 450 سانتیگراد تنظیم نمایید .ساقه قارچ ها را ببرید و داخل قارچ ها را با قاشق خالی نمایید و کنار بگذارید .

کمی روغن زیتون و نمک و فلفل را پشت و روی قارچ بزنید و روی قارچ ها 1/2 قاشق چایخوری قارچ بریزید و 10 الی 12 دقیقه داخل فر بگذارید در فاصله زمانی که قارچ ها در حال سرخ شدن هستند ساقه های قارچ را خرد نمایید و میگوها را به اندازه گوجه فرنگی ها خرد کنید.1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در تاوه گرم کنید و باقیمانده سیر را به آن اضافه کنید تا چند ثانیه سرخ شود. سپس قارچ و میگوهای خرد شده را داخل تاوه بریزید تا همراه با سیر سرخ شود.سپس ۱ قاشق چای خوری فلفل قرمز و مقداری نمک به آن اضافه کنید. سپس میگوها را به مدت ۲ الی ۴ دقیقه سرخ کنید تا صورتی رنگ شود.برای پر کردن داخل قارچ ها ابتدا کمی میگو و قارچ داخل قارچ ها بریزید سپس مخلوط گوجه فرنگی و ریحان را روی آن ها بریزید.میتوانید مطابق شکل زیر روی آن را پنیر پیتزا نیز بریزید.

 

Check Also

میگو سوخاری با اسفناج لذیذ

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید غذاهای خوشمزه با میگو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *