سالاد پنیر قالبی صبحانه ای لذیذ

سالاد پنیر قالبی
سالاد پنیر قالبی

یکی از خوشمزه ترین غذاهای با کلاسی که میتوان در منزل برای کودکان تهیه کرد سالاد پنیر قالبی است. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این صبحانه عالی را به شما بانوان گرامی اموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد پنیر قالبی

  1. بيسكویيت ترد نمكى 200 گرم
  2. کره 85 گرم
  3. پنيرخامه ای 350 گرم
  4. ماست خامه ای 200 گرم
  5. پنيرپارمزان 2 قاشق سوپخوری
  6. فلفل دلمه رنگی 1 پيمانه
  7. ژامبون خرد شده 100 گرم
  8. پيازچه خردشده 3 قاشق سوپخوری
  9. سيررنده شده 1 حبه
  10. سس مايونز 1/2 پيمانه
  11. پودر ژلاتين 2 قاشق سوپخوری
  12. آب سرد 1/2 پيمانه

 

 

طرز تهیه سالاد پنیر قالبی

این سالاد مانند چیز کیک تهیه میشود و یک سالاد خوشمزه و ترد میباشد.بیسکوییت ها را کامل ترد نمایید و با کره ورز دهید و به ته قالبتان پرس نمایید و باقیمانده مواد را به هم مخلوط نمایید و روی آن قرار دهید و قالب بزنید.بگذارید در یخچال طبقه پایین تا یخ بزند.

درباره پیازجه

ویتامین c موجود در آن از چروک شدن پوست پیشگیری می کند.منبع عالی سولفور است. بنابراین عنصر لازم برای از بین بردن عفونت های قارچی است.از رشد سلول های سرطانی به خصوص سرطان روده بزرگ پیشگیری می کند. حاوی ویتامین A و C است. قسمت سفید آن حاوی کلسیم نیز می باشد. گردش خون را تسریع می بخشد و ویتامین B1 را جذب می کند تا استرس و خستگی کاهش پیدا کند. برای برطرف کردن گلودرد، قسمت سفید آن را خرد کنید و در کیسه پارچه ای ببندید و بخار کنید تا برای کمپرس داغ آماده شود.می توانید زنجبیل رنده شده و نمک نیز به پیازچه اضافه کنید.

کیسه پارچه ای را در حوله بپیچید و روی گلو، سینه، کف پا، کف دست، پشت یا زیر بغل قرار دهید. با ایجاد تعریق باعث کاهش درد و حرارت بدن می شود.برای پایین آوردن ورم پا، برای چند دقیقه پیازچه را به طور کامل در آب بجوشانید، پیازچه پخته را با کمی آب مخلوط و آسیاب کنید تا به شکل ضماد دربیاید تا بتوانید روی پا بمالید.برای گرفتگی مجرای بینی، پیازچه را خرد کنید و پنبه را آغشته به آب آن کنید و در حفره بینی قرار دهید یا این که چند پیازچه روی بالشت کنار خود قرار دهید.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *