معرفی لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ امروزه به یکی از اصلی ترین نیازهای هر گیمر و مهندسان حرفه ای تبدیل شده اند و یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای طراحی های صنعتی میباشند. لپ تاپ MSI سری گیمینگ یکی از محصولاتی است که امروزه برای مصارف بسیاری تولید شده و مورد استفاده هر گیمر میباشد.

محصولات این شرکت به دلیل قدرت بسیار بالایی که دارند امروزه به یکی از بهترین لپ تاپ های عرضه شده در سری گیمینگ میباشند. قدرت بسیار بالای سخت افزاری محصولات این شرکت در کنار قدرت فن بسیار بالا و طراحی های بسیار شیک و به روز لپ تاپ های گیمینگ این شرکت شما را قادر میسازند تا محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را مورد استفاده قرار دهید.

بازی کنید و دیگر نگران لگ زدن در هنگام بازی یا گرم شدن بیش از حد لپ تاپ نباشید. لپ تاپ های گیمینگ MSI با کارایی بسیار بالایی تولید شده اند و قدرت سخت افزاری آنها از رقبا بسیار بیشتر میباشد. محصولات گیمینگ این شرکت امروزه به یکی از بهترین لپ تاپ های عرضه شده در بازار تبدیل شده است که از قدرت سخت افزاری بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای کارایی بسیار زیادی میباشند.

قیمت لپ تاپ MSI بسیار مناسب بوده و میتوانید برای خرید محصولات این شرکت از طریق سایت فروشگاه اینترنتی تیک تاک اقدام نمایید. طراحی زیبا مانند ماشین های سوپرلوکس و سخت افزار قدرتمند را میتوان از مهمترین ویژگی های محصولات این شرکت دانست.

معرفی لپ تاپ های گیمینگ
معرفی لپ تاپ های گیمینگ

سخت افزار گیمینگ، یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات

پردازنده هایی که برای لپ تاپ های گیمینگ شرکت MSI مورد استفاده هستند بسیار قدرتمند هستند و از سایر پردازنده هایی که برای لپ تاپ ها مورد استفاده هستند قدرتمند تر میباشند. قدرت بسیار بالای Intel Core I7 سری HQ و K مورد استفاده در لپ تاپ های گیمینگ این شرکت شما را قادر میسازد تا بدون لگ و هنگ بتوانید نرم افزارهای سنگین و بازی های نسل هشتم را بدون هیچگونه لگ اجرا نمایید.

قدرت بالای پردازنده در کنار حافظه کش بسیار قدرتمند و توانایی آورکلاک در این سری از محصولات MSI شما را قادر میسازد تا بدون دردسر بتوانید سنگین ترین بازی ها و نرم افزارها را اجرا نمایید.

در کنار پردازنده قدرتمند، استفاده از پردازنده گرافیکی تولید شده در شرکت انویدیا در محصولات MSI میتواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی و بازده محصولات ام اس آی داشته باشد.

یک لپ تاپ گیمینگ باید بتواند به راحتی سنگین ترین بازی ها را اجرا نماید پس میتوانید حداقل انتظاری که از پردازنده های گیمینگ داشته باشید، NVIDIA GEFORCE GTX1050 را داشته باشید که نسل پنجم پردازنده های گرافیکی برای شما داشته باشند. در کل میتوان گفت که خرید لپ تاپ MSI سری گیمینگ به خصوص برای کسانی که میخواهند نرم افزارهای سنگین را اجرا نمایند یا بازی کنند از بهترین انتخاب ها میباشد.

 

معرفی لپ تاپ های گیمینگ
معرفی لپ تاپ های گیمینگ

حداقل RAM مورد انتظار از محصولات گیمینگ MSI شانزده گیگابایت میباشد و در صورتی که بتوانید محصولات سری GT را خریداری نمایید میتوانید انتظار RAM قدرتمند تا ظرفیت 32 گیگابایت را نیز داشته باشید. RAM مورد استفاده در لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی از نوع DDR4 میباشد که قدرت بسیار زیادی داشته و سرعت بسیار بالای آن میتواند برای مالتی تسکینگ گزینه ای کاملا مناسب به شمار رود.

در کنار RAM قدرتمند مورد استفاده در محصولات این شرکت استفاده از هارددیسک و حافظه خشک در اکثر محصولات گیمینگ این شرکت شما را قادر میسازد تا بتوانید روی این محصولات برای بازی و کارهای مهندسی حساب ویژه ای باز کنید.

در انتها میتوان به پورتها و مادربرد محصولات این شرکت اشاره نمود که در نوع خود بینظیر میباشد. پورتهای پر تعداد برای انتقال اطلاعات مورد استفاده بوده و در کنار آن میتوانید از HDMI برای انتقال صفحه نمایش استفاده نمایید. همچنین میتوانید از پورت Ethernet برای انتقال اطلاعات حجیم، انجام بازی و اتصال به شبکه های سیمی بوده و برای کارهای مختلف مورد استفاده میباشد. پورتها و اتصالات همه و همه به دلیل اتصالات مناسب مادربرد سرعتی بسیار مناسب دارند. همچنین پردازنده مرکزی و گرافیکی نیز میتوانند به دلیل مادربرد بسیار باکیفیت MSI قدرت خود را به طور کامل نمایان کنند.

 

طراحی لپ تاپ MSI

خیالتان راحت باشد که قدرت بسیار بالای لپ تاپ را در یک بدنه آلومینیومی و مستحکم دریافت میکنید که دارای کیبوردی Customize شده برای بازی تولید شده در شرکت استیل سریز آلمان میباشد. همچنین میتوانید روی صفحه نمایش Full HD مورد استفاده برای محصولات این شرکت حساب باز کنید و از این لپ تاپ برای کارهای حرفه ای و سنگین استفاده نمایید. MSI شرکتی است که فکر همه چیز را کرده است و محصولات آن بسیار باکیفیت میباشد. با خیال راحت میتوانید روی فن های خنک کننده محصولات این شرکت حساب باز کنید و آن را برای سنگین ترین کارهای خود مورد استفاده قرار دهید.

 

کلام آخر، MSI پنجره ای رو به آینده

MSI همواره توانسته است به عنوان شرکتی قابل اعتماد در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ های گیمینگ به شمار رود. محصولات این شرکت از تولید ایسوس و حتی آلین ویر آمریکا بهتر بوده و قدرت بسیار زیادی را دارا میباشد.

در کل میتوان گفت که محصولات این شرکت برای بسیاری از پروژه های فوق حرفه ای و سنگین انتخاب شده اند و قطعا میتوانند نیاز شما را برطرف نمایند. برای خرید محصولات این شرکت به صورت مستقیم در سراسر کشور میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی تیک تاک اقدام نمایید که این روش بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر از سایر روشهای خریداری در سراسر کشور بوده و برای کمتر کردن هزینه ها بسیار مناسب میباشد.

در صورتی که در انتخاب مدل و مشخصات سخت افزاری لپ تاپ دچار مشکل شده اید نیز میتوانید از طریق راهنمای خرید لپ تاپ این سایت استفاده کنید. ارائه خدماتی متمایز و بیشتر از گارانتی از مهمترین ویژگی های محصولات این شرکت به شمار میرود. این شرکت نمایندگی رسمی MSI بوده و میتوانید محصولات این شرکت را با قیمتی مناسب از طریق آن خریداری و استفاده نمایید.

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *