طرز تهیه پنیر سوخاری ویژه

طرز تهیه پنیر سوخاری

یکی از خوشمزه ترین پنیر هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید پنیر سوخاری میباشد. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه پنیر سوخاری ویژه را برای شما قرار داده ایم.

مواد لازم برای تهیه پنیر سوخاری

  1. پنیر پیتزا تکه ای : ۵۰۰ گرم
  2. آرد سفید: دو قاشق سوپ خوری
  3. پودر خردل : دو قاشق چای خوری
  4. تخم مرغ : یک عدد
  5. شیر : دو قاشق سوپ خوری
  6. خرده نان یا پودر سوخاری : نصف فنجان
  7. سبزیجات معطر خشک : مقداری
  8. پودر فلفل سیاه : یک چهارم قاشق چای خوری
  9. پودر فلفل قرمز : یک چهارم قاشق چای خوری
  10. روغن : به میزان لازم برای سرخ کردن

 

طرز تهیه پنیر سوخاری

در روش تهیه پنیر سوخاری ابتدا پنیر ها را به برش های دلخواه و یکسان تقسیم نمایید سپس داخل فریزر قرار دهید تا سفت شوند.در این مرحله از طرز تهیه پنیر سوخاری حالا بر روی یک ورقه کاغذ روغنی، یک کاسه کوچک آرد و خردل را با هم الک نمایید.حالا داخل کاسه کوچک دیگر تخم و شیر را مخلوط کنید و در کاسه دیگر، پودر سوخاری، فلفل و سبزیجات را ترکیب نمایید.

در این مرحله از روش تهیه پنیر سوخاری حالا هر تکه پنیر را با ترکیب آرد پوشانده و در مخلوط تخم مرغ بزنید سپس در پودر سوخاری غلتانده و بار دیگر آن را در ترکیب آرد، تخم مرغ و خرده نان بزنید فقط در این مرحله دقت داشته باشید که باید لایه ضخیمی روی پنیر را پوشانده باشد.

حالا روغن را داخل ظرفی گود و کوچکی داغ نمایید و پنیر ها را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه اجازه دهید داخل روغن بمانند تا قهو ه ای – طلایی رنگ شوند باید این عمل را با سرعت بالایی انجام دهید تا پنیرها زیادی آب نشوند.در مرحله آخر از طرز تهیه پنیر سوخاری حالا پنیر های سرخ شده را به منظور گرفتن روغن اضافی بر روی حوله قرار دهید سپس با سس تند میل کنید، نوش جان.

 

Check Also

کبک سوخاری برای مجالس و میهمانی

اگر میهمانی در پیش دارید و هنوز غذایی شیک به ذهنتان نرسیده است نگران نباشید.امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *