طرز تهیه ران مرغ با آجیل برزیلی

ran-morghطرز تهیه ران مرغ با آجیل برزیلی

ران مرغ با آجیل برزیلی یک غذای جدید و بسیار خوشمزه است که ما امروز در سایت آموزش آشپزی فست فود قصد داریم طرز تهیه این غذای لذیذ را برای شما عزیزان شرح دهیم .

 

مواد لازم ران مرغ با آجیل برزیلی :

آجیل برزیلی (نصف آن را خرد کنید)      ۱۵۰ گرم
زنجبیل پوست کنده (به اندازه انگشت شست)      یک تکه
سیر     ۱ حبه
عصاره لیموترش     ۱ عدد
شیر نارگیل     ۲۵۰ گرم
رب انار     ۴ قاشق غذاخوری
ران مرغ     ۶ تکه

مواد لازم برای سرو:

روغن کلزا     ۲ قاشق غذاخوری
بادمجان بزرگ (از درازا خرد شود)     ۲ عدد
انار     ۱ عدد

طرز تهیه ران مرغ با آجیل برزیلی :

آجیل های خرد نشده برزیلی را به همراه زنجبیل، سیر و عصاره لیمو در یک غذاساز بریزید. آن ها را خوب مخلوط کنید تا زمانی که به خمیری یکدست تبدیل شود. بعد ماست نارگیل و رب انار را اضافه کرده و کمی هم بزنید تا خوب ترکیب شود، و بعد آن را در یک کاسه بزرگ ریخته و مرغ را اضافه کنید. این ترکیبات را خوب هم بزنید تا مرغ ها از این سس پوشیده شوند، بعد روی کاسه را پوشانده و تمام شب در یخچال بگذارید.

روز بعد، فر را با حرارت ۱۷۰ تا ۱۹۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف گود مخصوص فر برداشته و مرغ ها را داخل آن بچینید، اجازه بدهید آن ها به مدت ۴۵ دقیقه یا ۱ ساعت خوب بپزند، تا زمانی که طلایی رنگ شوند.

در حالی که مرغ ها دارند می پزند، روی بادمجان ها را روغن بزنید و در ماهیتابه برای ۳ تا ۴ دقیقه سرخ کنید. حالا بادمجان ها را در بشقاب سرو خوابانده و مرغ های پخته را روی آن بچینید، و در آخر هم آجیل های خرد شده و دانه های انار را روی آن پخش کنید.

 

 

آجیل برزیلی

این میان وعده سرشاز از پروتئین، فیبر، اسیدهای چرب ضروری، و سلنیوم است. به علاوه، خوردن آجیل  برای پایین آوردن کلسترول  و فشار خون مناسب است. با این حال،اگر زیاد مصرف شود سمی خواهد شد و  باعث ریزش مو ، شکنندگی و یا از دست دادن ناخن ها، درماتیت، اختلالات عصبی، و در موارد شدید، مرگ شود.

Check Also

طرز تهیه دلمه کدوسبز شیرین

پیش از این در فست فود طرز تهیه دلمه بادمجان را که با بادمجان دلمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *