دسر کیک پنیر و توت فرنگی

a02849341184102a

دسر کیک پنیر و توت فرنگی یک دسر خوشمزه و لذیذ است که امروز قصد داریم طرز تهیه این دسر را در سایت آموزش آشپزی فست فود به شما آموزش دهیم.

 

مواد لازم کیک پنیر و توت فرنگی :

  1. بیسکویت گندم ساقه طلایی     یک بسته (1 لیوان نرم شده)    100 گرم / 330 کالری
  2. کره     2 قاشق غذاخوری    100 گرم / 737 کالری
  3. خامه میهن     یک قوطی (3/2 لیوان)    100 گرم / 250 کالری
  4. پنیر خامه ای     200 گرم    100 گرم / 439 کالری
  5. ژله آناناس     یک پاکت    100 گرم / 60 کالری
  6. دریم ویپ     یک پاکت    نامشخص
  7. ژله توت فرنگی     2 پاکت    100 گرم / 60 کالری

طرز تهیه دسر کیک پنیر و توت فرنگی :

بیسکویت ها را در آسیاب ریخته نرم کنید سپس کره را به آن اضافه کرده با دست ورز دهید تا وقتی که کره آب شود و خوب جذب بسکویت شود.بیسکویت را در قالب دایره ای مخصوص کیک پنیر که اطراف آن قابل باز شدن می باشد ریخته و با قاشق روی آن را صاف کنید.

به طوریکه بیسکویت در تمام سطح قالب بطور یکنواخت ریخته شود سپس قالب را در یخچال بگذارید تا خنک شود.ژله آناناس را با 1/2 لیوان آب گرم مخلوط کنید و هم بزنید تا ژله در آب حل شود سپس ظرف را کنار بگذارید تا خنک شود.پنیر خامه ای را در مخلوط کن ریخته.

سپس خامه، دریم ویپ و ژله آناناس حل شده در آب را به آن اضافه کنید.مواد را خوب با مخلوط کن بزنید تا با هم مخلوط شوند.سپس کرم بدست آمده را بطور یکنواخت روی سطح بیسکویت داخل قالب بریزید.ظرف را به مدت نیم ساعت در یخچال گذاشته تا کرم ببندد.

پودر ژله توت فرنگی را در 1 و 1/2 لیوان آب گرم حل کرده و کنار بگذارید تا خنک شود.ژله توت فرنگی را روی کرم ریخته سپس ظرف را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا ژله ببندد.اطراف قالب را باز کنید و اطراف آن را با پنیر خامه ای و چند توت فرنگی قاچ شده بر روی آن تزئین کنید.

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *