نان شکم پر با قارچ و خامه ترش

fo3392نان ها یکی از خوشمزه ترین غذاها میباشد به خصوص اگر این نان از نوع شکم پر باشد .به همین منطور امروز قصد داریم طرز تهیه نان شکم پر با قارچ و خامه ترش  را به شما کاربران عزیز اموزش دهیم.

مواد لازم برای نان  شکم پر با قارچ و خامه ترش

  1. روغن زیتون 2 قاشق سوپ خوری
  2. پیاز خرد شده 1 عدد بزرگ
  3. قارچ خرد شده 4 بسته
  4. خمیر فیلو (هزارلا) 1 برگ
  5. خامه ترش 1 پیمانه

طرز تهیه نان پر شده با قارچ و خامه ترش

با خرید خمیر ورقه ای آماده ، تهیه ی این غذا بسیار آسان تر و مختصر می شود.

فر را روی دمای 425 درجه تنظیم کنید تا گرم شود. در یک ماهیتابۀ بزرگ، روغن را گرم کنید. پیازها را اضافه کنید و 5 الی 6 دقیقه تفت دهید تا طلایی شوند. قارچ ها را اضافه کنید و بگذارید 4 تا 5 دقیقه بپزند تا نرم شوند. نمک و فلفل روی آن بریزید و کنار بگذارید.

روی یک سطح آردپاشی شده، خمیر را به شکل مستطیلی 50 در 25 سانتی متری در بیاورید. با استفاده از یک چاقوی تیز، گوشه های خمیر را جدا کنید تا صاف شوند. خمیر را به 4 مستطیل 25 در 10 سانتی متری تقسیم کنید.
قارچ ها را به طور مساوی بین 4 مستطیل تقسیم کنید. قارچ ها را روی یک نصف از مستطیل بگذاری به طوری که از گوشه ها 1 سانتی متر فاصله داشته باشد. گوشه های خمیر را با قلم مو خیس کنید و نصف خالی خمیر را روی قسمت پرِ آن بخوابانید. گوشه هایش را فشار دهید تا بچسبد.

با استفاده از کفگیر، نان ها را روی سینی فر بگذارید. با استفاده از چاقو، روی هر کدام 3 برش کوچک ایجاد کنید. حدود 20 تا 25 دقیقه تا وقتی که نان ها پف کنند بگذارید بپزند. 5 دقیقه صبر کنید تا خنک شوند. سپس با خامه ترش سرو کنید.

منبع : آشپز باشی / bartarinha.ir

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *