پیتزا انبه با طعم لذیذ

pitzanbeامروز قصد داریم طرز تهیه پیتزایی را به شما آموزش دهیم که حتی یکبار نیز گوشتان به ان نخورده است.پیتزا انبه یکی از انواع این پیتزا هاست.درادامه مطلب زیر طرز تهیه پیتزا انبه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پیتزا انبه

  1. انبه يك عدد
  2. كالباس دودي ورقه شده 150 گرم
  3. پنير پيتزا مكعبي خرد شده 150 گرم
  4. گوجه‌ فرنگي چري زرد نصف شده 12 عدد
  5. نمك و فلفل سياه به ميزان لازم

 

طرز تهيه پیتزا انبه

آرد و مايه را به همراه كمي نمك، در ظرف بزرگي ريخته، وسط آن را گود كنيد. آب را به همراه سه قاشق غذاخوري روغن‌زيتون درون مواد بريزيد. آنها را با هم خوب مخلوط كرده و روي سطح آن آرد بپاشيد سپس ورز دهيد تا نرم و يكدست شود.

خمير آماده شده را درون ظرف برگردانيد و روي آن را با پارچه نم‌دار يا پلاستيك چرب شده بپوشانيد. صبر كنيد خمير 30 دقيقه در جاي گرم بماند و اندازه آن دوبرابر شود.

خمير را به شش قمست تقسيم كرده و هر قسمت را به صورت گلوله درآوريد. هر گلوله را با كمك انگشتان به صورت يك دايره به قطر 15 سانتي‌متر پهن كنيد به طوري كه لبه‌هاي آن كمي ضخيم‌تر باشد.

انبه را پوست كنده و هسته آن را درآوريد. سپس آن را به صورت مكعبي خرد كنيد. انبه خرد شده را به همراه كالباس روي خميرها بچينيد و روي آنها پنير خرد شده و گوجه‌فرنگي چري قرار دهيد، نمك و فلفل را به آن اضافه كنيد. باقيمانده روغن را روي ميني‌پتيزاها بپاشيد و آنها را به مدت 10 دقيقه درون فر 200 درجه سانتي‌گراد يا 400 درجه فارنهايت قرار دهيد.a

Check Also

پیتزا تخم مرغی یک فست فود ساده

اگر قصد دارید یک فست فود ساده و در عین حال عالی را در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *