پاستا با خوراک لوبیا چیتی یک غذای ساده

پاستا با خوراک لوبیا چیتی
پاستا با خوراک لوبیا چیتی

اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و ساده میگردید ما طرز تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی را به شما آموزش میدهیم.درادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذا را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی

  1. پاستا فرم دار کوچک : ۵۰ گرم
  2. کنسرو لوبیا : یک عدد
  3. هویج : 3 عدد تره
  4. فرنگی : ۲ ساقه
  5. ساقه کرفس : ۲ ساقه ترد
  6. گوجه فرنگی : 4 عدد
  7. عصاره مرغ : یک عدد
  8. آب : یک لیتر
  9. جعفری خرد شده : 2 قاشق غداخوری
  10. نمک و فلفل سیاه و ادویه : به مقدار لازم

 

طرز تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی

برای تهیه این غذا می توانید از کنسرو لوبیا استفاده کنید و یا خودتان لوبیا را بپزید. در صورت تمایل به پخت لوبیا می توانید از لوبیا چیتی و یا مخلوط لوبیا چیتی و سفید و قرمز به مقدار حدود ۳۰۰ گرم استفاده کنید.در حین آماده شدن لوبیا سبزیجاتی که دارید را به صورت نگینی ریز خرد کنید. گوجه فرنگی را هم رنده کنید و به شکل پوره کنار بگذارید.درون یک قابلمه گود پیاز هویج کرفس و تره فرنگی را با کمی روغن مایع گیاهی تفت دهید.لوبیا پخته شده را به آن اضافه کنید.پوره گوجه فرنگی را به همراه نمک فلفل و ادویه به بقیه مواد اضافه کنید.عصاره مرغ را هم در یک لیتر آب حل و به قابلمه اضافه کنید و بگذارید مواد با هم چند جوش بزنند.در آخرین مرحله پاستا را بریزید و در قابلمه را بگذارید و هر از گاهی هم آن را به هم بزنید تا حجم آب داخل قابلمه کم شود و غذا هم جا بیوفتد.در آخر هم قبل از برداشتن غذا از روی گاز جعفری خرد شده را اضافه کنید و بعد از چند بار هم زدن پاستای آماده شده را در ظرف مخصوص بکشید (اگر دوست داشتید می توانید این غذای لذیذ و جذاب را با کمی روغن زیتون و پنیر پارمزان رنده شده سرو کنید).

نکته : اگر خواستید گوشت چرخ کرده به پاستا اضافه کنید باید به جای عصاره مرغ از عصاره گوشت استفاده کنید. هواستان باشد فقط باید نمک کمتری به غذا بزنید چون به اندازه کافی در این عصاره نمک هست.

Check Also

پاستای شکلاتی برای کودکان شما

بیشتر بچه ها ماکارونی دوست دارند و به مشتقات آن نیز علاقه دارند.امروز میخواهیم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *