گاناش با طعم شکلات یک دسر ویژه برای روکش کیک

گاناش با طعم شکلات
گاناش با طعم شکلات

اگر به دنبال رویه شکلاتی برای کیک خود هستید ما درادامه مطلب زیر طرز تهیه گاناش با طعم شکلات را به شما آموزش میدهیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه گاناش با طعم شکلات

  1. شکلات تلخ : 225 گرم
  2. خامه : 1 پیمانه
  3. عسل : 1 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه گاناش با طعم شکلات

از گاناش به عنوان لعابی برای پوشاندن کیک استفاده کنید یا به سادگی از آن دسری خوشمزه تهیه کنید.برای این که سس شما غلظت خوبی داشته باشد و براق و نرم روی کیک بنشیند از نسبت مساوی خامه و شکلات استفاده کنید.بعضی از افراد دوست دارند مقداری شربت ذرت یا عسل یا کره به مواد اضافه کنند تا براقی لعاب شان بیشتر شود.شکلات را خرد می کنیم. خامه را در یک تابه کوچک بر روی شعله ملایم حرارت می دهیم و به نقطه جوش می رسانیم در این مرحله به دقت مراقب دمای ظرف هستیم چرا که اگر خامه بیش از چند ثانیه بجوشد از روی تابه سرریز خواهد شد.

 

خواص-عسل-300x200خواص عسل

مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. نرم کننده حاوی عسل، از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و باعث براقی مو می شود.روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.

مصرف آن با سیر خام، ویروس و عفونت های باکتریایی را از بین می برد.تقویت کننده بینایی و تسکین دهنده گلودرد است و به نوعی شربت سینه محسوب می شود.انرژی زاست، خستگی مفرط را برطرف می کند، میزان هوشیاری ذهن را افزایش می دهد؛ تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است، ماده مغذی، ویتامین و آنتی اکسیدان های لازم را به بدن می رساند.با بهبود جریان خون رسانی، مانع از بیماری قلبی و آسیب به رگ ها و به خصوص مویرگ ها می شود.عملکرد روده را تنظیم می کند، قولنج و سندروم بی قراری روده ها را درمان می کند خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده دارد. سوختگی را تسکین می دهد، زخم ها را ضدعفونی می کند، التهاب و درد را کاهش می دهد و روند درمان را تسریع می بخشد.میزان اضطراب را کاهش می دهد و مانند مسکن عمل می کند.آرامش و خواب آرام ایجاد و میزان PH بدن را قلیایی می کند.مانع از شکل گیری تومورهای سرطانی می شود. از سوء هاضمه و رفلکس اسیدی معده می کاهد، زخم های دستگاه گوارش را درمان می کند.

 

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *