پاپ سیکل یک بستنی یخی خوشمزه

پاپ سیکل
پاپ سیکل

اگر به دنبال یک بستنی خوشمزه برای تابسان کودکانتان هستید طرز تهیه پاپ سیکل را به شما آموزش میدهیم.پاپ سیکل یک بستنی یخی خوشمزه است که در ادامه مطلب زیر طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه پاپ سیکل

  1. آب پرتقال 4/1 پیمانه
  2. ماست معمولی شیرین4/3 پیمانه
  3. شکر 4/1 پیمانه
  4. وانیل 2/1 قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه پاپ سیکل

قالب مورد نظر را انتخاب کنید. اگر قالب بستنی یخی ندارید میتوانید به جای آن از یک لیوان پلاستیکی به همراه چوب بستنی یخی (که قبلا بستنی آن را نوش جان کرده اید) استفاده کنید.ابتدا به اندازه یک چهارم قالب، آب پرتقال بریزید.سپس آن را به مدت 2 ساعت در فریزر بگذارید تا یخ ببندد.سپس ماست و شکر و وانیل را با هم مخلوط کنید.و بعد از اینکه آب پرتقال یخ بست در قالب بریزید.و دوباره در فریزر بگذارید تا کاملا یخ ببندد.این ترکیب بسیار دلچسب است. برای یکبار هم شده امتحان کنید.

 

نام پاپ سیکل از کجا آمده؟

«پاپ سيكل» نام يكي از پرطرفدارترين دسرها و تنقلاتي است كه در آمريكا و كانادا طرفدار زيادي دارد و در اصل همان بستني يخي خودمان است.درسال 1905، نوجواني 11ساله به‌نام فرانك اپرسون ابزار نوشابه‌سازي‌اش را با خود به خانه نبرد و آن را تمام شب در محيط باز رها كرد. روز بعد وقتي به سراغ ابزارش رفت، متوجه شد كه چوبي كه براي هم زدن آب و پودر طعم دار ميوه‌اي از آن استفاده مي‌كرده به اين مواد چسبيده و يخ زده است و اين شد اولين پاپ سيكل! حدود 20 سال بعد بود كه اپرسون جوان درخواست مجوز براي ثبت و توليد اختراعش كرد.

Check Also

بستنی عسلی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین خوراکی هایی را که میتوانید رد منزل تهیه کنید و میل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *