ساندویچ تخم مرغ و خردل با طعم دوست داشتنی

ساندویچ تخم مرغ و خردل
ساندویچ تخم مرغ و خردل

اگر به دنبال ساندویچ خوشمزه ای برای فرزندان خود میگردی طرز تهیه یک ساندویچ خوشمزه و دوست داشتنی را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ و خردل را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ساندویچ تخم مرغ و خردل

  1. تخم مرغ 8 عدد
  2. سس مایونز 3 قاشق غذاخوری
  3. سس خردل1 قاشق غذاخوری
  4. نان تست

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ و خردل

ابتدا تخم مرغ ها را آبپز کنیدآن را رنده کنید.سس مایونز و خردل را به آن اضافه کنید.و به کمک چنگال خوب مخلوط کنیدیک برگ کاهو برداشته، کمی از مواد را روی آن بریزید.

 

co714خواص خردل

در پزشکی از خردل به دو صورت استفاده می‌شود: خردل سفید و خردل سیاه. خردل سیاه به صورت دانه و خردل سفید به صورت آرد استفاده می‌شود.معمولاً مردم خردل را به صورت سس استفاده می‌کنند که ترکیبی از دانه کوبیده‌ی خردل سفید و سرکه، روغن زیتون، نمک و فلفل است.باید بدانید که این گیاه برای درمان بیماری‌ها و ناخوشی‌های زیادی موثر است مثل سرماخوردگی، کمردرد، یبوست، سرفه و غیره.در این مطلب با گلچینی از خواص این گیاه شگفت انگیز آشنا می‌شوید.* خردل ضد یبوست است

برگ‌های خردل سرشار از ویتامین C است و در کشور چین آن‌ها را به عنوان تقویت کننده و برای تصفیه‌ی خون به غذا اضافه می‌کنند.

روش استفاده: خردل سفید را به غذاهایتان اضافه کنید زیرا برای مقابله با یبوست مفید است.
زمانی که بی اشتها می‌شوید و یا احساس سنگینی می‌کنید جوشانده‌ی خردل می‌تواند کمکتان کند
* خردل برای درمان سرماخوردگی

اگر بینی‌تان گرفته است سراغ خردل بروید. خردل حاوی ترکیباتی مثل «میروزین» و «سینیگرین» است که خلط‌ها را روان و دفع آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

روش مصرف: دو قاشق غذاخوری دانه‌ی خردل را له کرده و با یک فنجان آرد گندم مخلوط و کمی آب اضافه کنید. مقداری وازلین به سینه‌ی خود بمالید و روی آن یک لایه ترکیب خردل و آرد پخش کنید. اجازه دهید این مرهم به مدت حداکثر 15 دقیقه روی سینه‌تان بماند. توجه داشته باشید اگر این مرهم بیش از این مدت روی پوستتان بماند امکان دارد پوستتان دچار سوختگی شود. توصیه می‌کنیم بعد از استفاده از خردل دست‌هایتان را با دقت بشوید.
خردل

Check Also

ساندویچ بادمجان دلپذیر

اگر به دنبال ساندویچی هستید که برای فرزندان خودتان تهیه کنید و از نوع ساندویچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *