نان خامه ای طالبی با طعم ویژه

نان خامه ای طالبی
نان خامه ای طالبی

امروز قصد داریم طرز تهیه نان خامه ای طالبی را به شما عزیزان آموزش دهیم.درادامه مطلب زیر طرز تهیه این نان خامه ای خوشمزه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه نان خامه ای طالبی

  1. پودر قند ۱ پیمانه
  2. آرد۲ قاشق غذاخوری
  3. تخم مرغ زده شده ۳ عدد
  4. گرمک(طالبی) پوره شده ۱ پیمانه
  5. وانیل ۱ قاشق چایخوری
  6. کره یا کره مارگارین ۲ قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه نان خامه ای طالبی

گرمک را در مخلوط کن (میکسر) ریخته و خرد کنید.بعد در یک ظرف دیگر شکر و آرد رو با هم مخلوط کرده و سپس تخم مرغها را به آن اضافه کنید و حسابی هم بزنید و سپس پوره طالبی را به آن اضافه کنید.خب حالا نوبت به خمیر میرسد.

 

مواد لازم برای تهیه خمیر نون خامه طالبی

  1. شیر سه چهارم پیمانه
  2. آب نصف پیمانه
  3. کره نصف پیمانه
  4. نمک نصف قاشق چایخوری
  5. آرد الک ۱ پیمانه
  6. تخم مرغ ۴ عدد

 

طرز تهیه نان خامه ای طالبی

در یک ظرف آب و شیر و کره را با هم مخلوط کنید و بگذارید روی اجاق تا جوش بیاید روی حرارت ملایم. وقتی جوش آمد آرد را یک جا به مواد اضافه نمائید. بعد به آرامی هم بزنید حدود ۱ دقیقه تا خمیر یکدست شود بعد شعله اجاق را خاموش کنید و بگذارید حدود ۵ دقیقه سرد شود و استراحت کند. این عکس خمیر استراحت کرده است … عکسهای مراحل قبلی موجود نبود … بعد فر را روشن کنید تحت دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت.حالا تخم مرغها را یکی یکی اضافه کنید. یعنی یکی اضافه کنیی هم بزنید مایه که یکنواخت شد بعدی … (۴ تا تخم مرغ را اضافه کنید و در آخر بایستی یه خمیر صاف بدست بیای) بعد مثل شکل اول یه کاغذ روغنی در سینی فر گذاشته و خمیر را با فاصله داخل سینی بریزید.حدود ۱۵ دقیقه تحت دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت بگذارید تو فر و بعد دمای فر را به ۳۵۰ درجه تغییر بدهید و حدود ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید تا روی آن طلایی شود.حالا موادی را که از قبل برای کرم داخل نان آماده کرده بودید را بار دیگر حسابی میکس کنید

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *