غذای ایتالیایی برای شب های عاشقانه

غذای ایتالیایی
غذای ایتالیایی

اگر برای شب های عاشقانه خود برنامه ویژه ای دارید مخصوصا برای تهیه غذای آن شب برای شب به یاد ماندنی شما طرز تهیه یک غذای ایتالیایی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه غذای ایتالیایی

  1. ۸۰۰  گرم گوشت قرمز خرد شده
  2. 4عدد فلفل قرمز
  3. 2ق س آرد سفید
  4. 3عدد پیاز خرد شده
  5. 2ق چ فلفل پاپریکا
  6. 200میلی‌لیتر آبگوشت
  7. 450گرم اسپاگتی
  8. 150گرم خامه
  9. 1ق س پیازچه خرد شده
  10. به میزان لازم نمک،فلفل و روغن‌زیتون

 

 

طرز تهیهغذای ایتالیایی

۱٫ فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید. فلفل‌قرمزها را از وسط به دو نیم کرده و دانه‌های داخلش را درآورید، سپس آنها را آغشته به روغن‌زیتون و کمی نمک و فلفل کنید. فلفل‌ها را روی سینی فر بچینید وآن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فر قرار دهید، سپس آنها را از فر درآورید. به‌صورت تکه‌های یک سانتی خردشان کنید.

۲٫ آرد را با مقداری نمک مخلوط کنید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن بریزید و آنها را آغشته به مخلوط آرد کنید. داخل یک قابلمه مقداری روغن ‌زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن تفت دهید. سپس آنها را از قابلمه درآورید.

۳٫ حال پیازهای خرد شده را بریزید و به مدت ۵-۴ دقیقه تفت دهید تا طلایی‌رنگ شوند، سپس فلفل پاپریکا و فلفل‌های خرد شده را اضافه کرده، حدود یک دقیقه تفت دهید. در این زمان تکه‌های گوشت را به قابلمه برگردانید و مواد را با هم تفت دهید. آب گوشت را هم اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، در قابلمه را بگذارید و حدود یک ساعت و نیم صبر کنید تا گوشت بپزد.

۴٫ چند دقیقه قبل از اینکه گوشت آماده شود، قابلمه را پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را همراه با مقداری نمک و روغن‌زیتون داخل آن بریزید و صبر کنید تا کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کنید.قبل از اینکه گوشت را از روی حرارت بردارید، خامه را همراه با مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید. اسپاگتی را در ظرف مرود نظرتان بکشید. خوراک گوشت را هم روی آن بریزید و با پیازچه‌های خرد شده تزیین کرده، سرو کنید.

Check Also

ریسوتو با سس گوجه فرنگی و فیله مرغ

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای ویژه فرنگی را به شما اموزش دهیم.درادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *