کوکی کیک براونیز فوق العاده خوشمزه

کوکی کیک براونیز
کوکی کیک براونیز

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کوکی کیک خوشمزه را به شما آموزش دهیم.این کیک بسیار آسان تهیه میشود و میتوانید در مجالس آن را تهیه کنید.درادامه مطلب زیر طرز تهیه کوکی کیک براونیز را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکی کیک براونیز

  1. پودر کیک براونیز: 1 بسته
  2. شیر و یا آب: 2 ق.غ
  3. شکلات تلخ: 40 گرم
  4. کره: 1 ق.م
  5. شکلات سفید: 10-20 گرم (انتخابی)

طرز تهیه کوکی کیک براونیز

پودر کیک رو به روش آموزش داده بر روی بسته بندی بپزید و کنار بگذارید تا خنک شود. کیک رو به تکه های کوچک تقسیم کنید و همراه با شیر درون دستگاه غذا ساز بریزید.دیواره های قالب بیسکوییت را چرب کنید و به اندازه 1-2 قاشق غذاخوری از مواد را بردارید و درون قالب فشرده کنید و با کمی قالب را بلند کنید و کوکی را از داخل قالب خارج کنید.شکلات تلخ را خرد کنید و همراه با کره برای 30 ثانیه در دمای دیفراست ماکروفر قرار دهید.شکلات را از ماکروفر خارج کنید و هم بزنید تا یک دست شود.از شکلات روی کوکی ها بریزید و اجازه دهید خنک شود.در صورت تمایل شکلات سفید خرد شده را درون ماکروفر و دمای دیفراست برای 20-30 ثانیه قرار دهید و با کمک یه قاشق کوچک از بر روی کوکی ها طرح ایجاد کنید.

 

نکته

می توانید از قالب مافین چرب شده برای شکل دادن کوکی ها استفاده کنید. از یک بسته کیک به وزن 250 گرم و یا یک کیک براونیز به وزن 500 گرم ، 10-14 کوکی می توانید تهیه کنید. می توانید از دستور براونیز کدو حلوایی – سالم استفاده کنید.

 

منبع:

http://www.pinknlemon.com

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *