کلوچه ترد سنتی برای میهمانان سخت گیر

کلوچه ترد سنتی
کلوچه ترد سنتی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک کلوچه ترد را به شما آموزش دهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کلوچه ترد سنتی را به شما بانوان با سلیقه و خوش ذوق آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کلوچه ترد سنتی

  1. پیمانه کره خرد شده
  2. ¼ پیمانه شورتنینگ (کره شیرینی‌پزی)
  3. 1¼ پیمانه پودر کیک
  4. یک پیمانه آرد کامل
  5. ¾ پیمانه شکر
  6. یک قاشق غذاخوری بیکینگ‌پودر
  7. نصف قاشق چایخوری نمک
  8. نصف پیمانه + یک قاشق غذاخوری خامه هم‌زده
  9. یک عدد تخم‌مرغ (زرده و سفیده جدا)
  10. یک قاشق چایخوری وانیل
  11. یک قاشق چایخوری شکر زرد
  12. دو پیمانه توت‌فرنگی تازه خرد شده
  13. دو قاشق غذاخوری آب ‌لیموترش
  14. خامه شیرین‌شده1/5 پیمانه خامه فرم‌گرفته
  15. دو قاشق غذاخوری شکر
  16. یک قاشق چایخوری وانیل

 

 

طرز تهیه ترد سنتی

کره و شورتنینگ را در کاسه کوچکی بریزید و هم بزنید. روی آنها را بپوشانید و به مدت 15 دقیقه در فریزر قرار دهید.کف سینی فر یک لایه کاغذ روغنی قرار دهید و آن را کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ، آردها را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس نصف پیمانه شکر،بیکینگ‌پودر و نمک را اضافه کنید و هم بزنید. مخلوط کره را اضافه کنید و با انگشتان دست آنها را با یکدیگر مخلوط کنید تا گلوله‌های ریزی تشکیل شود.در یک کاسه متوسط، نصف پیمانه خامه، زرده تخم‌مرغ و وانیل را با یکدیگر مخلوط کنید. مخلوط آرد را به آنها اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. خمیر را ورز دهید تا کاملا لطیف شود. خمیر را روی سطح صاف آردپاشی شده پهن کنید و از داخل آن با قالب، 6 دایره بزرگ در بیاورید.خمیرهای دایره‌ای را درون سینی فر بچینید و به مدت 15 دقیقه در فریزر قرار دهید.
فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه کوچک، سفیده تخم‌مرغ و یک قاشق غذاخوری خامه را با یکدیگر مخلوط کنید. آن روی سطح خمیر بمالید و روی آن شکر زرد ناخالص بپاشید. آنها را به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر بپزید تا کاملا طلایی شوند.
در یک کاسه متوسط، توت‌فرنگی‌ها و ¼ پیمانه شکر و آب لیموترش را با یکدیگر مخلوط کنید و کنار بگذارید.برای تهیه خامه شیرین‌شده، در یک کاسه بزرگ یخ‌زده، 1.5 پیمانه خامه فرم‌گرفته، دو قاشق غذاخوری شکر و یک قاشق چایخوری وانیل را با هم‌زن برقی هم بزنید تا کاملا نرم و یکدست شوند.روی کلوچه‌های ترد، خامه شیرین‌شده و روی آن مخلوط توت‌فرنگی بگذارید و سرو کنید.

Check Also

کوکی سمولینا برای میهمانی

اگر به دنبال یک کوکی خوشمزه برای یک میهمانی خودمانی میگردید بهترین گزینه کوکی سمولینا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *